Deadline-ul competiției care va da direcțiile noii uniforme a consultanților de vânzări Leroy Merlin este 2 decembrie, dar înscrierile au început să se întețească, semn că designerii nu-s deloc delăsători. Una dintre primele înscrieri care a integrat atât elemente practice, respectând brieful "crafted fashion", cât și o unitate în design și concept este "Search for the Smile" a Nicoletei Dajbog, fashion designer.
Nicoleta s-a pus în postura clientului Leroy Merlin și a gândit o uniformă care să scoată în evidență, prin design, disponibilitatea echipelor de vânzări din magazine. Alături de logo-ul brandului, Nicoleta a adăugat pe 3 dintre piese câte-un 'smiley face', ca indicator către clienții magazinului care au nevoie de ajutor; modelul poate fi realizat ca broderie ori pe baza de print cauciucat, a menționat ea. Și tot din categoria craft, Nicoleta explică ce fel de accesorii a adăugat ținutei:
Culorile sunt reprezentative brandului, ribb-ul adaugă o măsură de comoditate hainelor, iar utilitatea a fost motivul principal pentru care am accesorizat din belșug piesele. Merită menționate două detalii:
- Geaca are glugă detașabilă prin fermoar și, de asemenea, are protecție la vânt și ploaie în dreptul închiderii cu fermoar și capse.
- Pantalonii au buzunarele dublate cu plasă, în ideea de a adăuga un aer modern și cool.
Dacă te simți inspirat, apucă-te și tu de treabă. Citește brieful, ia-ți kitul de înscriere și pregătește-te să meșterești; nu strică să-ți diversifici portofoliul cu unul (sau, de ce nu, mai multe) proiecte de bricolaj vestimentar.
De când cu designul?
Am crescut printre materiale și tipare datorită bunicii mele, iar asta m-a ajutat să îmi aleg meseria de fashion designer. Deși am studiat moda la Milano, la bază am o educație artistică în arhitectură, pictură și sculptură. După studii am profesat ca designer, dar și ca grafician.
Competiția
Concursul mi l-a prezentat o prietenă pe Facebook; știind cu ce mă ocup, era sigură că îmi va plăcea. A avut dreptate! Am citit datele, am deschis Illustrator-ul și m-am apucat de treabă.
De la brief la designul tău
Mi-a placut mereu verdele logo-ului Leroy Merlin si nu am vrut ca îmbinarea (actuală) a acestuia cu griul închis să dispară, așadar am încercat doar să "deschid" vizual uniforma cu puțin alb.
Pentru mine "crafted" implică utilitate, așa că - deși cunosc prea bine costurile în plus pentru buzunare și alte accesorii - le consider necesare.
Însă punctul 0 și tema pe care m-am bazat a fost amabilitatea personalului. Din postura de consumator/client, atunci când am nevoie de ajutor... vreau doar să întâlnesc un zâmbet care să mă îndrume.
Cu domeniul bricolajului / Do-It-Yourself
Deși iubesc să fac tot felul de lucruri cu mâinile mele, timpul nu îmi mai permite. Am rămas doar la cusut din când în când.
Aviz juraților și publicului cu drept de vot :)
Către jurați: sper să vă placă, să considerați soluția mea una practică și, în cazul în care designul nu vă convinge (deși eu sper să fi facut o treabă bună), mi-ar plăcea să preluați măcar ideea cu "Search for the Smile".
Către public: sunt sigură că toți apreciem amabilitatea personalului într-un magazin. Eu doar am vrut să se simtă asta și din costumația lor. Cu drag, sper să vă placă.
Comentarii