Agenţia îşi anunţă noua strategie într-o perioada în care câştigarea atenţiei nu a fost niciodată mai importantă.
Golin, parte a Interpublic Group (IPG), a anunţat astăzi noua sa abordare progresivă pentru valorizarea, redefinirea şi dezvoltarea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi. Printre acţiunile pe care Golin le va derula se numără investiţii semnificative în principalele competenţe ale agenţiei definite ca g4 - relaţiile cu media şi influenceri, instrumente de customer experience (CX) şi creativitate axată pe soluţii earned-first.
În ultimii ani, agenţii din toată lumea, incluzând şi Golin, s-au îndepărtat de termenul de relaţii publice, în favoarea altor termeni consideraţi mai puternici, precum integrat, digital şi marketing. PR-ul progresiv accentuează importanţa relaţiilor publice eficiente pentru branduri şi companii, consolidând în acelaşi timp valoarea PR-ului pentru profesioniştii care şi-au dedicat cariera acestui domeniu.
„În era earned media, industria noastră are nevoie de claritate şi convingere cu privire la impactul pe care PR-ul îl are asupra business-ului,” a spus Matt Neale, co-CEO Golin. „Relaţiile publice nu au fost niciodată mai importante decât acum. Clienţii ştiu că atenţia nu poate fi cumpărată, ci mai întâi trebuie obţinută. Profesioniştii din PR fac acest lucru mai bine decât oricine. Suntem mândri de ceea ce facem şi-i încurajăm pe cei din jur să aibă aceeaşi implicare în această disciplină dinamică.”
Ca parte a strategiei progresive a Golin, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Noua tehnologie este concepută pentru a genera predicţii şi a susţine dezvoltarea strategiilor de comunicare, a măsura rezultatele pe întregul traseu al consumatorului.
Primul instrument de lucru, Relevance Radar este o platformă care utilizează inteligenţa artificială, ajutând la anticiparea şi măsurarea oportunităţilor pentru clienţi. Cea de-a doua, CXPR este un mix între tehnici de PR şi de customer experience utilă în construirea unor relaţii mai puternice între branduri şi consumatori, pentru a le prezenta poveşti convingătoare şi pentru a îmbunătăţi conexiunea cu influenceri în momente importante. CXPR reuneşte insight-uri din social data pentru a influenţa decizii de business. Ambele, Relevance Radar şi CXPR aliniază relaţiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul pentru clienţi.
Pentru a-şi susţine clienţii să opereze în pieţe globale cât mai diverse, Golin şi-a dorit ca fiecare birou al său să reflecte oraşul şi comunitatea din care face parte. Pentru a atinge acest obiectiv, Golin a angajat-o pe Margenett Moore-Roberts, fostul Global Head of Inclusion and Diversity al Yahoo!.În rolul ei ca Chief Inclusion and Diversity officer la Golin, Margenett oferă consultanţă clienţilor şi echipelor Golin în ceea ce priveşte strategiile de a ajunge la diferite comunităţi din toată lumea.
Mai mult, ca parte din strategia progresivă a agenţiei, Golin şi-a luat angajamentul de a asigura egalitatea de gen în ceea ce priveşte plata angajaţilor în birourile din toată lumea, incluzând afiliaţii.