Brand New a creat designul ambalajelor noilor produse din gama de cosmetice ASLAVITAL MINERALACTIV de la Farmec, cel mai mare brand românesc de cosmetice.
ASLAVITAL MINERALACTIV ține pasul cu noile tendințe din domeniul cosmeticelor, evoluând pentru a livra consumatorilor săi soluții inovatoare, care să răspundă pe deplin nevoii acestora de echilibru dar și de protecție împotriva poluării urbane.
Astfel, produsele cosmetice din gama ASLAVITAL MINERALACTIV au fost modernizate, iar formulele acestora, îmbunătățite, utilizând compuși naturali de excepție, precum argila naturală, recunoscută pentru proprietățile sale miraculoase și pentru beneficiile pe care le are în menținerea echilibrului natural al întregului organism.
Gama ASLAVITAL MINERALACTIV se adresează tenului sensibil, insă produsele sunt pretabile unei plaje largi de consumatori, cu vârste cuprinse între 25 și 55 ani, fiind hipoalergenice și fără parabeni.
Pe lângă Argila 100% naturală, noile produse au în compoziție un ingredient nou, inovator: Cobiodefender-ul EMR, primul ingredient activ care are ca acțiune reducerea alterărilor biologice din piele, asigurând protecția tenului împotriva stresului urban și a poluării.
Gama conține produse ce fac parte dintr-un program de îngrijire ASLAVITAL MINERALACTIV complet, acoperind fiecare etapă de îngrijire a tenului, protejându-l de poluarea și agresiunile mediului înconjurător.
Modernizarea gamei de produse a fost surprinsă și la nivelul ambalajului, unde îmbunătățirile au vizat ierarhizarea elementelor, pentru a asigura vizibilitate maximă fiecăruia în parte, precum și evidențierea noului ingredient activ, care repoziționează întreaga gamă și adresează nevoia consumatoarelor.
"Abordarea în design a ținut cont de inventarierea elementelor de brand property ale brandului ASLAVITAL MINERALACTIV și perpetuarea celor care aveau importanță atât în recunoașterea brandului/gamei de către consumatorii actuali, cât și a acelora care livrau asociatorii pe care îi doream", explica Mădălina Oanță (Branding Director Brand New).
"Am păstrat aspectul premium, elegant, menținând percepția de natural, susținută prin ingredientul principal – Argila. În același timp, am introdus elemente care să traducă în mod corect al doilea ingredient (tehnologie, inovație, urban, contemporan)", adaugă Vlad Bojan (Senior Graphic Designer Brand New).
Gama ASLAVITAL MINERALACTIV este disponibilă în magazinul online și în rețeaua de magazine de brand Farmec și Gerovital, precum și în hypermarketuri, supermarketuri și magazinele de specialitate din țară.
Echipa care a participat la dezvoltarea proiectului de design al ambalajelor noii game ASLAVITAL MINERALACTIV a fost formată din:
Echipa client Farmec:
Claudia Pălăcian - Manager de produs
Echipa agenție Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Mădălina Oanță – Branding Director
Adina Iovan – Branding Account Executive