Cap major

Cap major

Acum 18 ani, intr-o seara de octombrie ploioasa, cativa oameni din publicitate s-au intalnit intr-un apartament elegant din cartierul Primaverii, unde pe un flipchart (care nu stim nici azi ce cauta in casa frumoasei noastre gazde) era prinsa o coala de hartie pe care scria, sus, in dreapta: "CAP, 19.10.00", cu aceeasi inconfundabila caligrafie din meniurile cafenelei Bob sau berariei Mikkeller din piata Charles de Gaulle. Dupa cateva ore de dezbateri aparent rationale, coala alba a fost umpluta cu insemnari indraznete, deschizatoare de drumuri, care astazi suna usor naiv.

 Asa a luat nastere agentia CAP. 

 

Dupa 18 ani in care am acumulat o serie de experiente pretioase pentru formareanoastra ca adult, ne-a lovit nostalgia vara asta cand Dj K-lu s-aapucat de proiectul, numit de el sugestiv "Ritm publicitar". K-lu a adunat intr-un mix video montat pe un beat specific lui, o parte din cele mai importante proiecte create de noi in acesti 18 ani. Am considerat ca asta a fost primul nostru cadou de majorat si l-am postat pe unde am apucat. Pentru cine nu l-a vazut inca, facem cinste aici cu o vizionare: 

 

Si cum de majorat se fac cadouri frumoase care sa ii fie de folos in viata tanarului adult, in preajma aniversarii am primit si doua raspunsuri pozitive la pitchurile Digi si Garanti Bank. 

Pentru cei interesati sa ne mai faca si alte cadouri de majorat le asteptam pe binecunoscuta adresa [email protected], la randul sau, de 18 ani in slujba comunicarii.

Pana la 20, sa auzim numai de bine. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related