În fiecare an, ADC Europe organizează The Greatness Challenge, cursă în care se pot înscrie echipe de art & copy pentru a participa la procesul de jurizare al festivalului ADC*E Awards. Anca Stirbacu (Art director la MRM//McCann Romania) și Alexandra Iordache (Copywriter la MRM//McCann Romania) au fost selectate să reprezinte România anul acesta.
Ce înseamnă The Greatness Chalenge? Pentru tinerii profesioniști din advertising înseamnă șansa de a face parte dintr-un juriu internațional pus în fața celor mai bune campanii de publicitate Europene. Înseamnă o experiență unică de a arunca un ochi în spatele cortinei și de a observa criteriile de evaluare și întreg procesul de cealaltă parte a festivalului.
Anca și Alexandra vor avea acces nelimitat la ADC*E Awards, ce va avea loc între 9 și 10 noiembrie în Barcelona.
Membrii ADC România au ales câștigătoarele în urma unui concurs local adresat echipelor de art & copy la început de drum în industrie. Brief-ul competiției a fost să realizeze o campanie de crowdfunding care să finanțeze participarea lor la festival.
"Ne bucurăm tare, tare că am câștigat etapa locală. Abia așteptăm experiența de inside the jury room și suntem entuziasmate că avem ocazia să strângem fonduri pentru o idee atât de mișto. Am vrut să facem ceva ce poate fi dus mai departe dacă tot avem șansa de a începe un proiect interesant.", declara Alexandra Iordache.
CC: Clash – Creatives vs. Clients e un card game despre viața creativilor în agenție. Scopul e să evite cărțile cu deadline până reușesc să termine campania. Alexandra și Anca și-au lansat ideea pe o pagina de crowdfunding pentru a ajunge la Barcelona și speră ca agențiile din țară să investească în proiectul lor pentru a putea dezvolta jocul. Până atunci, doritorii pot dona pe Indiegogo sau pot cumpăra șansa de a personaliza anumite cărți de joc.
Orice sumă contează, așa că dacă vreți să susțineți echipa să ajungă la ADC*E Awards, donați aici pe pagina lor de crowdfunding.