Timișoreana și Transilvania Train duc mai departe povestea celei mai iubite beri din România

Timișoreana și Transilvania Train duc mai departe povestea celei mai iubite beri din România
Credits: Mihnea Ratte

La împlinirea a 300 de ani de istorie, cea mai iubită bere din România, Timișoreana a fost partenerul de drum al proiectului Transilvania Train în cel mai complex și pitoresc concept de promovare a turismului cultural local.

Istoria berii s-a împletit cu poveștile despre fiecare nouă cetate sau biserică fortificată descoperită de cei care au parcurs această călătorie, valorile și meșteșugurile autentice românești au fost puse în valoare în cadrul unor workshop-uri susținute de meșteri locali, iar berarii Timișoreana au fost prezenți în fiecare etapă a călătoriei.

Tradiția fabricării Timișoreana s-a suprapus pe istoria țării, iar Transilvania Train și-a propus ca în cele 5 zile de călătorie să arate cât mai mult din tot ce reprezintă valori autentice, experiențe tradiționale și cultură locală.

Credits: Mihnea Ratte

Seria de evenimente gastronomice locale a culminat cu un workshop culinar susținut de chef Cosmin Toma în decorul pitoresc al muzeului din Sebeş , unde meniul a fost realizat cu ajutorul berii proaspete Timișoreana Nepasteurizată. Participanții s-au implicat în realizarea meniului, au aflat mai multe despre tradițiile locale și au descoperit povestea berii Timișoreana. Mereu pregătiţi cu un pahar de bere rece, alaturi de participanti s-au aflat Maeştrii Berari Timişoreana, imagine emblematică a brandului în ultimii 3 ani. Conceptul a fost dezvoltat de Foodwise Marketing pentru cea mai iubită bere din România. Pofta de viaţă, expertiza în bere şi stilul inconfundabil fac din Maeştrii Berari Timişoreana o prezenţă unică şi spectaculoasă în peisajul evenimentelor dedicate berii.

 

„Pentru al doilea an consecutiv am răspuns pozitiv provocării de a fi parteneri principali ai Transilvania Train. Ne bucură existența proiectelor culturale ce își propun să arate frumusețea naturală și valorile autentice, la fel cum și Timișoreana păstrează de 300 de ani tradiția fabricării berii. Cei 300 de ani de istorie Timișoreana se suprapun peste poveștile descoperite în fiecare cetate a Transilvaniei și peste bucuria oamenilor de a-și păstra tradițiile, la fel cum o face și marca Timișoreana.” , Ana Maria Pipera (On Premise Premium & Events Channel MNG, Ursus Breweries).

 

Jurnalista Diana Cosmin şi fotograful Vlad Eftenie au fost invitaţii speciali Timişoreana în Transilvania Train unde au avut rolul de cronicari ai călătoriei cu trenul prin Transilvania autentică. În fiecare zi au suprins în poveşti şi fotografii cele mai importante momente ale călătoriei şi au dus mai departe emoţia istoriilor spuse de oamenii locului. 

Credits: Vlad Eftenie

„Timişoreana este brandul  pentru care căutăm în permanenţă cele mai interesante proiecte prin care să marcăm cei 300 de ani de istorie şi prin care să transmitem importanţa păstrării tradiţiilor şi a spiritului autentic local.  Asocierea dintre Timişoreana şi Transilvania Train reflectată în digital cu ajutorul poveştilor spuse de Diana Cosmin şi Vlad Eftenie s-a dovedit a fi o sursă de inspiraţie pentru toţi cei care au urmărit de la distanţă această călătorie.” Cristina Diaconescu (Creative Partner Foodwise Marketing).

 

Eveniment anual, Transilvania Train adună în cele 5 zile de călătorie povești memorabile despre cele peste 20 de fortificații vizitate și oferă ocazia participanților să se implice activ în workshopuri tradiționale. Cu plecare din Braşov şi opriri pline de farmec şi nostalgie în Sighişoara, Mediaş, Alba Iulia, Sebeş, Sibiu şi Făgăraş, Transilvania Train parcurge un traseu ce reflectă istoria locurilor şi a oamenilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related