Cu o experiență vastă în implementarea campaniilor de promovare a brandurilor, agenția de marketing și BTL a cv30 extinde conceptul de consumer experience către noi înălțimi... literally. Așa s-a născut Winter Wonderbrand, o campanie de awareness & trial care vine în sprijinul brandurilor care doresc să fie prezente pe cele mai înalte culmi montane, alături de împătimiții vacanțelor de iarnă.
Prin intermediul acestui proiect, turiștii vor putea interacționa cu brand-ul tău în cadrul campaniilor concepute special ca să pună cât mai bine în valoare specificul serviciilor / produselor tale, dar și să creeze o conexiune între consumatori și brand. Campania se desfășoară în stațiunile de pe Valea Prahovei, în hoteluri și pe pârtii, din decembrie până în februarie.
„Winter Wonderbrand oferă brandurilor oportunitatea de a comunica într-un context prielnic generării de awareness, precum și șansa de a interacționa în mod direct cu consumatorii, prin trial și consumer experience. Poate fi declinat într-o varietate de acțiuni de imagine sau trial, ceea ce îl face un concept îndrăgit atât de branduri de produs, cât și de branduri de servicii.”, Anca Bătae (Business Development Manager @ cv30).
Campaniile sunt create și implementate cu mare atenție, luând în calcul nevoile targetului țintă, dar și comportamentul turiștilor din timpul vacanței, totul pentru ca obiceiul acestora de consum să fie cât mai bine corelat cu brandul.
Fie că este vorba de sampling pe pârtii sau de product placement în camerele de hotel, contactul direct cu brandul asigură o expunere importantă și un impact pozitiv în percepția consumatorilor asupra brandului. Winter Wonderbrand este un proiect ce își propune să ducă magia iernii la un alt nivel și să aducă brandurile mai aproape de consumatorii lor, într-un cadru feeric și plin de provocări.