Stilul italian Sporty Gentleman a ajuns și la București

Stilul italian Sporty Gentleman a ajuns și la București

Andrei Nourescu, gazda evenimentului Boggi Milano a prezentat invitaților Eli Roman, Nono Semen, Livia Graur, Simona Țăranu, Ionuț Sava, Cristina Șișcanu, Maria Andreea, Dacian Foldi, alături de stiliști, jurnaliști și bloggeri, noua colecție toamnă – iarnă 2018 Boggi Milano și punctele forte ale brandului pentru bărbați fondat în 1939 și renumit pentru excelența în croitorie și materialele de înaltă calitate.

 

Colecția, disponibilă deja în magazinul Boggi Milano din Băneasa Shopping City, a fost inspirată de stilul cotidian al bărbatului contemporan, inteligent și sofisticat, care dorește să își păstreze aspectul relaxat, în același timp fiind la curent cu cerințele prezentului. Fie că vorbim de jachete, pulovere pe gât și la baza gâtului sau pantaloni cu șiret, niciodată înainte această combinație nu a atins niveluri atât de înalte ale perfecțiunii pentru fiecare articol din colecție.

Rezultatul este conceptul Sporty Gentleman, pentru bărbatul căruia îi place să-și exprime personalitatea prin tot ceea ce poartă, îmbinând stilul clasic și cel sport în ținutele de zi cu zi. Sporty Gentleman reprezintă un nou concept de îmbrăcăminte, dar și un nou stil de viață, în care costumul nu mai trebuie purtat exclusiv cu cămașă și cravată. Noua colecție este completată de genți și accesorii din piele, o categorie de produs cu totul nouă pentru brand.

 

Cuvintele cheie care stau la baza noii colecții sunt inovarea stilistică și calitatea materialelor, însoțite de stilul italian care a fost întotdeauna un semn distinctiv al Boggi Milano. Aceasta încorporează numeroase inovații ale stilului, cu noi articole vestimentare care preiau din caracteristicile articolelor sport - pantalonii cu șiret, paltonul din lână cu glugă, căptușeală și fermoar, parka albă din material impermeabil și paltonul la două rânduri de nasturi, cu model herringbone.

 

Materialele folosite sunt de o calitate impecabilă, rezultatul colaborării dintre Boggi Milano și cei mai prestigioși producători de textile din Italia. Departamentul de Stil al brandului a selectat cele mai fine țesături și materiale high-tech pentru a crea o gamă de produse confortabile, călduroase și remarcabile din cașmir și tricot. Culoarea vedetă a întregii colecții este albastrul regal, combinată creativ cu alte culori în tendințe în acest sezon - gri, camel, crem și bordeaux.

"Când vorbim de modă avem întotdeauna tendința să ne gândim la femei, dar moda înseamnă în aceeași măsură și stilul masculin. De aceea, întotdeauna un eveniment de modă pentru bărbați este o provocare. Ne-am bucurat să prezentăm prietenilor apropiați ai brandului o colecție pentru bărbați în care Boggi Milano a reinventat stilul clasic, adaptându-l cerințelor actuale ale bărbatului cosmopolit, însă rămânând în același timp loial tradiției care îl caracterizează. De asemenea, bărbații prezenți au avut parte și de un scurt workshop de organizare oferit de Diana Mihailă, professional organizer, care le-a dezvăluit din secretele ei de organizare a garderobei și a dulapului", a declarat Adriana Stanciu (PR Manager Ran Events Communication).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related