Am fost la Alba la o conferință care nu seamănă cu nimic

Am fost la Alba la o conferință care nu seamănă cu nimic

Este prima conferință a ‘Transylvania Beyond’, brandul de regiune al Transilvaniei. Este prima dată când în Europa se naște un brand de regiune cu 0 (zero) susținere din partea statului. Dar partea cu adevărat interesantă e alta: Transylvania Awards n-a fost conferința unei industrii anume, fie ea tech, banking sau creativă. Sunt destule. N-a fost nici conferința unor mari nume internaționale, ale căror cărți le-ai citit iar acum plătești să-i vezi pe o scenă. Sunt destule. Transylvania Awards a fost prima reuniune a unei comunități: a oamenilor care construiesc Transilvania. Fondatori de companii și proiecte sociale, consuli și investitori străini și startupuri locale, jurnaliști și primării, companii de tehnologie și marketeri, clustere și incubatoare. O reuniune multidisciplinară a celor care influențează destinul unei regiuni atât de importante pentru România. 

Prima ediție a fost un scop clar: să ne cunoaștem. Să ieșim din bule. Să știm că există celălalt. Să-l cunoaștem pe celălalt. Să vedem ce face celălalt. Am fost cu toții surprinși să găsim atât de aproape de noi, oameni atât de ‘ca noi’ în viziune, atât de diferiți de noi în acțiune. Și nu știam că oamenii ăștia există.

A doua ediție va avea un scop la fel de clar: să începem să construim împreună, să rezolvăm probleme împreună. Care sunt cele mai grele lucruri cu care ne confruntăm ca și comunitate? Cu alea începem. Avem creativi, avem programatori, avem manageri și marketeri, avem clustere și primării și consulate și jurnaliști și investitori. Ce ne oprește să ne rezolvăm împreună problemele? Ce ne oprește să construim proiecte împreună?

Primul proiect multidisciplinar s-a născut deja, imediat după Transylvania Awards: Școala de Inovație de la Cluj, proiect creat tot de studioul clujean de inovație de la Heraldist & Wondermarks, care a creat și brandul de regiune ‘Transylvania Beyond’ și conferința de la Alba Iulia. Ce face Școala de Inovație? În fiecare lună aduce la Cluj profesori și profesioniști care predau la cele mai bune școli de creativitate și antreprenoriat din Europa, pentru un masterclass practic, care îți va îmbunătăți abilitățile, literalmente peste noapte. Un proiect care răspunde unor întrebări simple dar dureroase: de ce nu avem mai multe companii inovatoare și branduri globale din România? De ce suntem ultimii la antreprenoriat în Europa și ultimii la inovație? Școala de Inovație e o soluție. Așa cum și brandul de regiune e o soluție.

E un început.

E greu.

Dar suntem împreună.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related