Am realizat împreună de-a lungul timpului multe campanii care ne-au mers nouă la suflet, dar aceasta este prima noastră campanie care va merge și la sufletele copiilor din SOS Satele Copiilor.
Este încă o ocazie pentru noi să ne punem creativitatea la încercare în domeniul Corporate Social Responsibility și, în același timp, să ne implicăm alături de clientul nostru, Unilever România, în sprijinirea unei cauze cât se poate de nobile: asigurarea bunăstării și curățeniei copiilor din SOS Satele Copiilor.
Vă îndemnăm și pe voi, cititorii, să dați o mână de ajutor.
O puteți face acum, cumpărând produse de curățenie de la mărcile Unilever în valoare de 30 lei, pentru care veți primi o sacoșă desenată chiar de copii, dar o puteți face și în restul anului, trimițând un SMS cu textul MAMA la 8844 și donând 2 Euro cu care veți ajuta 1000 de copii să aibă o căsuță primitoare și o familie iubitoare.