IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

IAB MIXX Awards: Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania - Despre creativitate, idei facute si...nefacute

 IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, invită agențiile de pe piața românească de advertising să-și înscrie campaniile realizate în 2018 pe site-ul mixxawards.ro până pe 21 octombrie. Cele mai creative, mai interesate și mai noi proiecte din industrie pot intra în competiție în cadrul uneia din cele zece categorii precum: "Most Experimental and Innovative Campaign", "Best Interactive Experience" sau "Best Native Advertising Campaign/Project".

 

Inainte de inchiderea perioadei de inscrieri, reprezentantii IAB au adresat cateva intrebari unor manageri din industria de digital marketing.

 

Mihai Tanase, Head of Digital & CRM, Renault & Dacia Romania

Cum îți dai seama că o idee are potențial?
Daca ma pune pe ganduri mai mult de 10 secunde, inseamna ca are potential. De asmenea atunci cand cel care a produs ideea are o intelegere foarte buna a businessului, a mecanismului din spate.

 

Ce te determină să alegi dintre două idei foarte bune, pe cea potrivită?
Contextul, de cele mai multe ori. Daca am trai intr-o lume ideala am alege, evident, doar ideile foarte bune, dar pentru ca nu traim intr-o bula izolata cateodata trebuie sa o alegi pe cea potrivita.

 

Cum ai descrie drumul de la idee la implementare?
Depinde de partenerul care a venit cu ideea si care face implementarea. De obicei l-as descrie ca Golgota, dar au fost si cazuri in care m-am simtit ca pe un circuit de F1.

 

Care sunt principalele motive pentru care unele idei nu vad lumina zilei?
Au creativitate dar nu au strategie. Au strategie dar nu se incadreaza in buget (acestea din urma mai rarute). Pe scurt, nu se muleaza pe nevoile de business ale momentului. 

 

Ideile nefăcute pot fi resuscitate. Yay or nay?
Da, sigur ca pot fi resuscitate. Important este sa se depuna acel efort de a resuscita in directia potrivita.

 

Te-ai gândit vreodată ca ideile nefacute/ respinse de client ar putea fi inscrise la un festival?
 Sincer? Nu. Dar cred ca ideile muncite merita apreciate in orice circumstanta, cu atat mai mult prin intermediul unui festival.

 

Despre IAB MIXX Awards 2018
Criteriile de jurizare pentru campaniile înscrise sunt bazate pe standardele internaționale folosite în toate țările în care este organizată competiția IAB MIXX Awards. Obiectul este acela de a identifica idei și proiecte care inspiră și educă piața din România cu privire la puterea comunicării în online.

Finaliștii și câștigătorii festivalului vor fi anunțați și premiați în cadrul unei gale organizată la Beans&Dots pe 16 noiembrie. 

În plus, campaniile care sunt remarcate în cadrul festivalul din România au acces la IAB MIXX Awards Europe și IAB MIXX Awards SUA, acolo unde pot concura împotriva câștigătorilor din alte țări.

Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck's, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania

Parteneri media: Ringier, InternetCorp, ProTV, RCS&RDS, ThinkDigital, ArboMedia, 2Performant, NetGeo, Femeia.ro, Cosmopolitan, IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related