[Mileii de aur] Sfat de la Florian Langa (Profero): ”Să tratezi fiecare pitch ca pe un proiect care să poată fi înscris la festivaluri”

[Mileii de aur] Sfat de la Florian Langa (Profero): ”Să tratezi fiecare pitch ca pe un proiect care să poată fi înscris la festivaluri”

Super utile inutilitățile astea, de multe ori, nu credeți? Un chibrit-amintire, un fes cârpit, un premiu la categoria ”Inutilități de pus pe mileu” în cadrul Mileului de Aur. Ne-am dat drumul în viață cu seria laureaților celor mai neoficiale, dar necesare, premii din industria publicității românești. Și avem încă unul azi: Florian Langa (în prezent, Sr. Copy la MullenLowe Profero), care a avut mare noroc: organizatorii au făcut subcategorie specială pentru cele mai tari cadouri oferite clienților. Iar brieful care a dat acest cadou suna cam așa: "Fă ceva rapid cu flori și gata". 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related