[Mileii de aur] Sonia Ardelean (Outbox): Cel mai mult am apreciat pretextul inca unui party mare cu publicitari. Si ca au facut trofee pe bune

[Mileii de aur] Sonia Ardelean (Outbox): Cel mai mult am apreciat pretextul inca unui party mare cu publicitari. Si ca au facut trofee pe bune

Publicitatea buna vine uneori in pachete mici, care nici pana la noi nu ajung de fiecare data. De aceea, Mileul de Aur este un festival neoficial foarte binevenit care atesta ca marimea nu conteaza in advertisingul de zi cu zi, adica ala care chiar ajunge la consumatori zi de zi. Sonia Ardelean (Digital Copy la Outbox) si echipa au inscris la Mileul de Aur si au castigat pe unde au inscris. Surprinzator, pentru ca, la fel ca Sonia, toti ne gandeam ca oamenii isi vor vota propriile lucrari (*nope*).

La categoria ”Campanii de pus pe mileu”, Outbox au castigat un mileu frumos la subcategoria ”Facebook FTW” cu o postare a brandului Capricii si Delicii, plus Grand Prixul, cu un testimonial intitulat "Flexie Totala". Apoi, la ”Vizualuri de pus pe mileu”, au bifat-o pe-aia cu bannerele. Le vedeti pe toate 3 mai jos. 

Iar despre lucrurile mai serioase, cum ar fi discrepanta dintre publicitatea de festival si cea cotidiana, Sonia spune asa:

Incerci sa dai pe orice proiect ce poti mai bun. Ce putem noi face e sa ne asiguram ca macar propunerea are potential de festival; de-acolo nu mai e doar in controlul tau daca se intampla asa cum ti-ai imaginat-o.

 

 

Mileul de Aur: prime impresii

Am aflat de Mileul de Aur de pe grupul de fb #CrazyCreatives. Am trecut prin tot felul de ganduri si discutii la tigara. Haha, Mileul de aur, cum suna asta. MI-LEUL. DE. AUR!

Ah, uite, la categoria asta ar merge sa inscriem si noi, mai tii minte campania aia cu X? Uite, si aici am avea ceva de inscris. Ce tare ca astia chiar fac genul ala de idee venita aiurea, ca nu au ras si au trecut mai departe. Good for them!

Bai, in ce industrie lucram si noi, ne premiem doar pentru ca ne facem treaba bine. Oare nu e ca la copiii aia care au ceremonie de absolvire a gradinitei?

Neah, totusi, cand ne-am apucat de publicitate, nu ne gandeam la campanii care merita case study, ci la cum am face noi mai frumoase reclamele alea pe care le vedeam la TV si pe panouri, alea de care dai cu nasul peste tot.

 

"A inscrie sau a nu-nscrie" printre copywriteri

"Mai, nu stiu daca mai inscriem, n-am apucat sa scriem nimic".
"Ce fun ar fi sa iasa tot McCann agentia anului si aici".
"Cica nu prea inscrie lumea. Oare ar trebui sa ne simtim lame ca ne entuziasmam la asta? Trebuie sa ne uitam mai de sus, asa?".
"Gata, am inscris. Hai c-o sa fie fun".

 

Executii, briefuri, clienti

Am inscris doar chestii implementate, la care am putut sa punem link si screenshoturi, care si-au facut treaba pentru brand si care au fost apreciate de oameni umani.

 

 

Categorii preferate

Categoria pe care am retinut-o din prima a fost Mocangeala / Cel mai bun sampling (n.r. unde castigatorul a fost Alex Malaescu/ HBO GO).

E insightful si cea cu 50centgiveaway de pe Alibaba :)

Si mai stiu ca nu voiam sa avem ce inscrie la Cel mai bun joc de cuvinte :) Nu am votat, ca de-abia am avut timp de inscris. Oricum, cand am vazut ca se dau premii prin votul publicului, am presupus ca nu avem sanse, ca lumea se va vota pe sine, dar uite ca nu am avut dreptate. 

 

Publicitatea de festival vs. publicitatea de zi cu zi 

Cred ca incerci sa dai pe orice proiect ce poti mai bun. Ce putem face noi e sa ne asiguram ca macar propunerea are potential de festival; de-acolo nu mai e doar in controlul tau daca se intampla asa cum ti-ai imaginat-o si ai cum sa o inscrii. 

 

Prima editie a Mileului

Cel mai mult am apreciat pretextul inca unui party mare cu publicitari. Si ca au facut si trofee pe bune. Au avut si roll-up! Nu stiu daca poti merge mai sus de atat :)

 

Multumirile de pe scena

Ma bucur ca nu a fost cu multumiri pe scena, e plictisitor sa auzi o insiruire de nume, mai bine le multumesti dupa, personal.

 

Viata de agentie dupa primul Mileu

Mahmura.

 

Ce le transmiti organizatorilor?

Bravo voua, you made it happen! Ne vedem si la anul. Daca vreti niste promovare, we're in.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related