ADC Romania prezinta cele mai bune lucrari de TV, Outdoor si Digital din luna septembrie. ING – Salveaza-ti timpul a fost desemnata „Lucrarea Lunii” si ocupa si locul 1 in sectiunile TV si OOH.
LUCRAREA LUNII
Cea mai noua campanie a celor de la ING – Salveaza-ti timpul! a reusit sa stranga cel mai mare numar de puncte si sa devina astfel Lucrarea Lunii septembrie in TOP 3 ADC. „Salveaza-ti timpul!” apeleaza la o executie care sa prezinte literalmente sensul expresiei. Ideea creativa apartine echipei formate din Andreea Moise (Art Director) si Laura Dragomir (Copywriter) din partea Headvertising.
„Din relatia poate aparent complicata dintre un literalism si o expresie care nu s-a nascut in Romania (si mai are ceva pana primeste cetatenia), s-a nascut o campanie de o simplitate si o curatenie laudabila, care continua drumul ING al explicarii conceptelor financiare colturoase prin idei simple si usor de priceput. Genul ala de video entertaining si educativ, pe care si daca il vezi de 30 de ori e ok, pentru ca arata fabulos. De fiecare data.”, Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive & membru ADC*RO.
TV
ING - Salveaza-ti timpul! ocupa locul 1 si la sectiunea TV.
Pe locul al doilea se afla campania cu sfaturi de supravietuire a celor de la 4x4 Biscuiti de Teren. Seria „In caz de aventura” arata cum biscuitii de teren 4x4 sunt solutia unica atunci cand nu poti aprinde focul sau nu reusesti sa iti gasesti adapost in natura.
Mentiunea categoriei TV merge catre TELOM-R si campania Cand ai vrea sa fie ai tai alaturi de tine?
Campania prezinta un aspect emotional care accentueaza importanta preventiei in grija pentru sanatate. Ideea creativa apartine echipei formate din Bogdan Popescu – Art Director si Bogdan Obreja – Copywriter, din partea Armada Marketing.
OUTDOOR
ING - Salveaza-ti timpul! ocupa in septembrie locul 1 si la sectiunea Outdoor.
DIGITAL
Coca-Cola si MRM//McCann Romania revin cu Next Big Vlogger si ajung pe primul loc in categoria Digital. Dupa o prima editie de succes, Next Big Vlogger se intoarce cu al doilea sezon al concursului. Echipa care a conceput ideea creativa este formata din: Mihai Vasile (Senior Copywriter), Ioana Enache (Senior Copywriter), Corina Ionita (Senior Art Director), Iulia Boloca (Copywriter) si Adina Ciocan (Art Director).
Locul doi este ocupat de Lidl Romania pentru cafeaua Bellarom, o campanie la care au lucrat Traian C. Munteanu (Art Director) si Miruna Iasmina (Copywriter) din partea MullenLowe Romania. Ideea creativa transforma cafeaua de dimineata intr-un partener de nadejde pentru cei care au avut parte de experiente mai mult sau mai putin placute cu o seara inainte.
Mentiunile categoriei Digital ii reunesc pe:
• calif impreuna cu Mainstage the Agency care spun „Punct si de la capat” in noua campanie cu Psihotrop, ca dovada cade acum Calif devine punct calif (• calif). Brandul revine cu un rebranding si o campanie pe masura identitatii sale. Echipa care a pus totul la cale este formata din Nadejda Ghilca (Art Director) si Sebastian Olar (Copywriter).
BCR impreuna cu Mainstage the Agency au pregatit campania Independent Financiar, lansata sub forma de single prin colaborarea Lino Golden si Scoala De Bani. Adaptat dupa melodia lui Lino Golden, mesajul campaniei accentueaza importanta calcularii investitiilor pentru cei care doresc sa isi dezvolte propriul business. Echipa: Nadejda Ghilca (Art Director) si Raul Gheba (Copywriter).
TELOM-R si Armada Marketing primesc o mentiune si in categoria Digital, pentru „Cand ai vrea sa fie ai tai alaturi de tine?”