Industria publicității așteaptă o nouă generație de tineri dornici să își prezinte ideile inovatoare și să afle de la cei mai renumiți directori români de creație care sunt criteriile prin care o idee poate fi și creativă, dar mai ales relevantă briefului. Înscrierile la cea mai inedită școală de concept din România au loc până pe 6 noiembrie.
Înscrierile se fac online, pe scoalaadc.ro, rezolvând brief-ul de concurs propus de tutori. Participarea la concursul de admitere este gratuită.
UniCredit Bank susţine tinerii la început de drum printr-o bursă care acoperă integral costul școlii. Bursa UniCredit va fi acordată primului clasat în urma evaluării testelor de admitere. De asemenea, la finalul şcolii se continuă tradiţia acordării bursei Ionuţ Popescu cursantului care va termina pe primul loc şi va avea cel mai convingător portofoliu, premiu constând în returnarea taxei de participare.
Cursurile vor începe la începutul lui 2019 și vor dura patru luni. Școala cuprinde atât cursuri și tutorate, dar și vizite și întâlniri în unele dintre cele mai relevante agenții de publicitate de la noi. La finalul școlii, aceștia își vor putea alcătui un portofoliu de lucrări, care va fi evaluat de către tutorii școlii pentru stabilirea clasamentului final, iar cei mai buni studenți vor beneficia de internshipuri în agenții.
Printre tutorii care aşteaptă să pregătească o nouă generaţie de studenţi se află: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripşa – Creative Partner Three, Cătălin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Ţurcanu – Creative Director Mercury360, Radu Pilat – Managing Partner Heist Industries Şerban Alexandrescu – Creative Director Headvertising şi Ştefan Vasilachi – Creative Director DDB România.
În 2018 Școala ADC*RO a împlinit 10 ani cu 10 ediţii, cu peste 500 de absolvenţi și un procent de 50% dintre ei angajați în domeniu.
Printre cele mai importante proiecte ADC România se numără: Şcoala ADC*RO, Lady Steps şi Top 3 ADC. Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.