Pornind de la identificarea unei nevoi de educare a publicului cu privire la soluționarea celor mai frecvente afecțiuni ale pielii printr-o schemă de tratament completă și eficientă, agenția de marketing digital integrat Dare Digital și Bioderma România, unul dintre cele mai importante brand-uri din industria dermato-cosmetică, au dezvoltat și implementat o campanie de informare a publicului având ca subiect central îngrijirea completă necesară în cazul afecțiunii de dermatită atopică și a pielii uscate și foarte uscate.
Campania a mizat pe educarea corectă a publicului cu privire la cauzele apariției afecțiunii, a simptomelor și a schemelor de tratament recomandate de experți pentru a asigura o îngrijire completă. Obiectivele urmărite în timpul campaniei au fost de a înlătura miturile și tensiunile identificate în rândurile audienței în ceea ce privește dermatita atopică și pielea foarte uscată.
Campania a urmat un concept creativ central dezvoltat în jurul sănătății pielii și a importanței atingerilor în relațiile interpersonale de orice natură și a constat în comunicarea informațiilor complete cu privire la dermatita atopică și la tratamentul recomandat prin multiple canale într-o formă relevantă, atât pe website cât și în Social Media și prin intermediul acțiunilor de digital marketing implementate.
Astfel, printr-un redesign al website-ului pieleuscata.com pentru a transmite informații complete în timpul campaniei, prin conținutul publicat, prin strategiile de media buying pe Facebook Ads și Google AdWords propuse și prin strategia de Social Media implementată, campania a rezultat atât în creșterea conștientizării și a awareness-ul cu privire la afecțiune, la gama Atoderm care oferă îngrijire completă atât pentru copii cât și pentru adulți și a înscrierilor în Club Bioderma, comunitatea celor care utilizează produsele brand-ului.
„Campania implementată împreună cu Bioderma România a fost una provocatoare și interesantă dat fiind specificul competitiv al pieței dermatocosmeticelor din România. Datorită experienței echipei Dare Digital în acest segment, am identificat insight-uri corecte referitoare la nevoile target group-ului și am optat pentru inițiative concrete de educare a audienței. Campania a fost una de succes tocmai pentru că a mizat pe informarea personalizată, empatică și pe înlăturarea miturilor din jurul dermatitei atopice. Dare Digital a adus în această campanie o direcție strategică orientată spre utilizator și spre nevoile acestuia, surclasând totodată obiectivele stabilite inițial,”, declară Ciprian Susanu (General Manager Dare Digital).
În urma implementării campaniei de awareness și educare, rezultatele generate au depășit cu 30% obiectivul de creștere a fan base-ului paginii de Facebook Bioderma România, cu 5% obiectivul de înscrieri în Club Bioderma, iar traficul înregistrat pe site-ul pieleuscata.com a crescut cu 50% comparativ cu un interval de 6 luni înaintea restructurării site-ului.
Site-ul pieleuscata.com a fost creat pentru a oferi o serie de materiale documentate de către medici specialiști care includ informații complete referitoare la identificarea, simptomatologia, tratarea, cauzele și protecția eficientă a pielii atopice precum și argumente care să înlăture miturile cu privire la dermatita atopică identificate în piață.
Prin complexitatea și prin acuratețea informațiilor transmise, Bioderma România a consolidat relația creată cu audiența, fiind o resursă de educare și de dezvoltare a unor scheme de tratament viabile, poziționându-se ca expert în îngrijirea dermatologică a pielii uscate, foarte uscate și atopice.