GMP Advertising și Webstyler semnează campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018

GMP Advertising și Webstyler semnează campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018

Campania de lansare a noii beri Ciucaș Malzbier, în ediție limitată, reunește în direcția strategică a comunicării atmosfera de relaxare din poiana Ciucaș cu belșugul festivalului Oktoberfest.

Ciucaș Malzbier este berea oficială a celei de-a zecea ediții a festivalului, este distribuită la nivel național și este disponibilă în piață pentru o perioada limitată.

 

„Anul acesta comunicăm ceva special celor ce ni se alătură pentru a sărbători Oktoberfest: noul Ciucaș Malzbier! În Poiana Ciucaș, în atmosfera deja familiară, de sărbătoare și relaxare, toți ochii sunt ațintiți pe sticla ce „călătorește lin pe masa bogată. Acum nu ne rămâne altceva de făcut decât să gustăm noua bere Ciucaș Malzbier într-o atmosfera cu adevarat bavareză! , Teddy Sandu (director de creație pentru brandul Ciucaș).

 

„Ciucaș este berea care a însoțit Oktoberfest de la începuturile sale. Este un festival de care ne simțim foarte apropiați și ne-am bucurat să marcăm aniversarea a 10 ediții printr-un cadou special oferit festivalului și vizitatorilor săi, o ediție limitată inspirată de aromele și atmosfera Oktoberfest. Noul Ciucas Malzbier este o bere în ediție limitată inspirată de această sărbătoare bavareză - o bere lejeră, dar corpolentă, cu un gust puțin mai amărui datorită extractului de malț, care se potrivește perfect cu specialitățile culinare bavareze și românești. ”, afirmă Andrei Mihăilă Crăciun (Senior Brand Manager Ciucaș).  

Spotul campaniei evidențiază valorile pe care brand-ul Ciucaș le încurajează de peste 125  de ani: relaxare, stare de bine şi timp petrecut cu prietenii în natură alături de promisiunea Oktoberfest, belșugul și atmosfera de festival. Campania integrată se desfășoară pe TV, OOH și trade.

 

 

Echipa GMP și Webstyler: Theodor Sandu – Director Creație, Alexandru Tigoianu – Copywriter, Răzvan Raicu – Senior Art Director, Andrei Nedea – Art Director, Catrinel Manolescu – Group Account Director, Laura Hladii – Account Manager, Dana Pascu – Head of strategy, Manueala Dospina – Strategic planner, Cosmin Hritcu – AV Producer.

Echipa Ciucaș: Andrei Mihăilă Crăciun – Senior Brand Manager; Alexandra Silav – Brand Manager;  Sorin Tudor – Brand Manager; Cristina Nițu-Mic – Jr Brand Manager;  Mihai Bârsan – Vicepreședinte  Marketing

 

Ciucaș este berea preferată a naturii. De 125 de ani Ciucaș este berea făcută după legile naturii, care susține modul de viață trăit într-un spirit optimist, prețuind momentele de relaxare în armonie cu natura. Prin această susținere păstrăm intacte valorile Ciucaș și ceea ce reprezintă acesta pentru consumatorii săi. Astfel, fiecare pas pe care-l facem, fie că este vorba de comunicare, promoții sau activități, este o reflecție a ceea ce reprezintă Ciucaș: autenticitate, armonie și relaxarea în mijlocul naturii.

 

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizată şi Stejar. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related