Brand New a creat ambalajul de sărbătoare al noului Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018

Brand New a creat ambalajul de sărbătoare al noului Ciucaș Malzbier, ediția limitată dedicată festivalului Oktoberfest 2018

Brand New a dezvoltat ambalajul Ciucaș Malzbier, o bere în ediție limitată, creată special pentru a sărbători cei zece ani de parteneriat Ciucaș - Oktoberfest.

Ca sponsor principal al festivalului, Ciucaș a reușit să își integreze identitatea și cultura de brand (natura și relaxarea) în ADN-ul festivalului, astfel că dezvoltarea unei ediții limitate dedicate festivalului a fost un pas firesc, marcând această colaborare de tradiție. De 10 ani, Ciucaș, liderul de necontestat al segmentului economy, este partenerul celui mai mare festival dedicat berii din România: Oktoberfest, Brașov.
În această perioadă, Oktoberfest a crescut de la un festival de bere cu acoperire preponderent locală în 2009, la un festival cu peste 350.000 participanți din toată țara dar și din alte țări, în 2017.

Designul ambalajului Ciucaș Malzbier, inspirat de atmosfera Oktobefest, sărbătorește tocmai acest parteneriat și include detalii specific bavareze (tradiționalele wurst și bretzel, stilizate subtil) alături de pattern-urile și stilul grafic Oktoberfest, toate dispuse în jurul elementelor simbol ale brandului: cerbul Cornel și poiana Ciucaș. A rezultat un ambalaj ce transpune consumatorul în atmosfera festivalului, sugerând în același timp, prin cromatica folosită, calitățile unei adevărate beri de festival.

"Prin Ciucaș Malzbier dorim să oferim consumatorilor experiența gustului inspirat de festivalul Oktoberfest, marcând aniversarea a 10 ediții împreună, în Brașov. Noul Ciucaș Malzbier este o bere în ediție limitată, care pornește de la notele lejere ale lui Ciucaș, însă căruia extractul de malț îi conferă un caracter puțin mai amărui, potrivindu-se perfect cu specialitățile culinare bavareze și românești", afirmă Andrei Mihăilă Crăciun (Senior Brand Manager Ciucaș).

 

"Ciucaș Malzbier și-a propus să surprindă în design, printr-o abordare premium, această simbioză naturală, probată și validată în timp, dintre universul Ciucaș – reprezentat de cerbul Cornel și poiana Ciucaș, însorită și plină de relaxare – și atmosfera Oktoberfest caracterizată de costume bavareze, fanfare, instrumente muzicale, halbe de bere, până la punctul în care acestea se contopesc într-un singur concept", a declarat Mădălina Oanță (Branding Director, Brand New).

 

Ediția limitată Ciucaș Malzbier Oktoberfest 2018 va fi disponibilă în exclusivitate la festival în varianta draught, dar și în punctele de vânzare clasice din toată țara, pentru o perioadă de timp limitată, pe durata festivalului. Astfel, Ciucaș aduce tuturor consumatorilor bucuria relaxării și gustul unic al acestei beri speciale, de culoare arămie, ușor amăruie datorită extractului de malț și cu un gust bogat. Ciucaș Malzbier este disponibilă în sticla de 330 ml și CAN de 500 ml.

 

Echipele participante:

Echipa Brand New:
Mădălina Oanță – Branding Director
Raluca Deaconu – Branding Account Manager
Miruna Modilca – Graphic designer
Luminița Dumitrache – Graphic designer

Echipa Client:
Andrei Mihăilă- Crăciun – Senior Brand Manager
Alexandra Silav – Brand Manager
Sorin Tudor – Junior Brand Manager
Cristina Nițu-Mic – Junior Brand Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related