Stația care se integrează plăcut în peisajul Copoului, la Iași

Stația care se integrează plăcut în peisajul Copoului, la Iași

Prin intermediul unei stații de autobuz personalizate într-o manieră atentă cu spațiul care o înconjoară, compania Elis Pavaje celebrează ieșenii, gustul acestora pentru frumos și dragostea pe care i-o poartă Copoului. În mod subtil, conceptul transmite că un spațiu deosebit și încântător la nivel vizual este astăzi mai greu de păstrat decât de realizat.

 

Designul și amenajarea stației George Coșbuc din Copou re-crează un spațiu de relaxare de scurtă durată, caracteristic unei grădini fascinante, unui parc îngrijit sau a unei zone urbane de însemnătate culturală. Personalizarea staţiei a presupus utilizarea de elemente decorative realizate de Elis Pavaje - banca de gradină cu suprafața de lemn și stȃlpi din pavele folosiţi ca jardiniere în care au fost amplasaţi arbori de tuia naturali.

 

"Proiectul de promovare neconvențională realizat alături de WINK valorifică utilitatea și diversitatea produselor, potrivirea lor în peisaj și reprezintă, de ce nu, o sursă de inspirație pentru cei care apreciază amenajarea exterioară", spune Bianka Dobre (Director Marketing la Elis Pavaje).

 

 

Povestea Elis Pavaje începe cu o micuță afacere de familie și ajunge azi la o echipă formată din 500 de angajați. Firma produce, proiectează și montează pavele și dale standard sau premium, produse pentru grădină, rigole, blocheți, bolțari, borduri, auxiliare și elemente de canalizare pentru amenajări rezidențiale sau publice.

WINK este o companie de publicitate Out of Home (OOH) specializată în gestionarea de reţele de digital signage, administrare și închiriere de spaţii de promovare multimedia outdoor și indoor. Cele mai mediatizate realizări din portofoliul WINK sunt 78 de refugii ieșene de călători – reabilitate, personalizabile și popularizate datorită proiectelor creative prin care brandurile comunică inteligent cu consumatorii lor. Începută ca și proiect de reabilitare a staţiilor de călători din Iași, investiţia companiei în mobilierul stradal presupune modernizarea, mentenanţa, curăţarea staţiilor și atribuirea de proiecte care se încadrează frumos în spaţiul colectiv și zona publică și care, dincolo de interacţiunea cu consumatorii pe care brandurile reușesc să o aibă, oferă călătorilor o altă perspectivă asupra transportului în comun, dar și asupra orașului Iași.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related