IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Marketingului de Festival, marti, 18 septembrie 2018, de la ora 18:00, la IAA House. Evenimentul va urmări modul în care strategiile de marketing şi comunicare ale marilor festivaluri din România reușesc să atragă publicul și să se diferențieze în peisajul evenimentelor din țară.
„Având în vedere numărul impresionant de participanţi de la ediţia din 2017 a Serii YP dedicată Marketingului de Festival, am hotarât să reluăm tema şi anul acesta, însă extinzând discuţia astfel încât să avem un overview asupra festivalurilor mainstream, cât şi asupra celor de nişă. Vom afla de la invitaţii noştrii ce activări se pretează pentru publicuri ţintă atât de diferite, ce lucruri noi aduc de la an la an pentru a asigura experienţe memorabile şi cum pot brandurile să fructifice la maxim susţinerea unor evenimente de acest gen.”, declară Iulia Niculae- Cuciurean, Preşedinte IAA Young Professionals.
După succesul de anul trecut, evenimentul se întoarce cu o ediţie nouă şi cu o cantitate uriașă de know-how de la specialişti în marketing şi comunicare ai celor mai mari festivaluri de muzică din România.
Anul acesta, invitaţi în panel vor fi: Nona Beicu, fondator Festivalier.ro, Sebastian Olar, Co-Creative Director, THE MAINSTAGE AGENCY, Cristina Hanganu, Director de Comunicare Lidl România, Florentina Ciuverca, Head of Communication al Festivalului Internațional de Film Transilvania (TIFF).
Festivalurile sunt experienţe unice care reunesc consumatorii şi brandurile, iar Seara YP dedicată Marketingului de Festival va asigura momente de neuitat, good vibes și muzică bună.
Înscrierile se fac gratuit. Locurile sunt limitate şi se ocupă în ordinea înscrierilor.
Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.
Evenimentul este organizat cu sprijinul media IQads și al sponsorilor Coca-Cola și Editura Publica.