Salut, sunt tot eu, Marco de la INTERACTIONS. Din moment ce soarele a cam apus peste experienţa mea ca intern la agenţie, mi se pare corect să spun câteva cuvinte despre cum mi s-a părut şi despre ce am învăţat. Aşa că acest ,,review” al experienţei mele o să ia forma unui mic eseu necenzurat, fără limbaj licenţios, ci mai degrabă folosind limbajul generaţiei mele, meme-urile.
Trebuie să recunosc. Să las calculatorul şi ieşirile zilnice pe afară părea o schimbare radicală. N-aş fi zis că o să mă obişnuiesc aşa de repede. Dar, după primele câteva zile petrecute la INTERACTIONS, nu mi s-a mai părut greu să amân întâlnirea cu Fall Out New Vegas.
Nu numai adulţii, dar şi adolescenţii se sperie când aud cele 4 cuvinte atât de des rostite de părinţi: 9 to 5 job. Din fericire, la mine a fost mai mult un 10 to 4 job. Staţi liniştiţi, clienţi, pe colegii mei îi găsiţi până la 6.
Când mi s-a spus că urma să lucrez la un proiect numit ,,Brands we love for teens”, nu prea eram sigur care era şpilul. Eu credeam că urma să îmi petrec următoarele două luni spălând vase şi făcând cafele. Nu a fost nevoie. Avem aparat de cafea. Aşa că mi-am luat în primire proiectul. Iar BWL (for teens) a fost o modalitate perfectă de a îmi arăta creativitatea şi ideile (cu ajutorul echipei de creaţie, of course).
Ştiu că ai câteva întrebări, dar aici sunt să răspund la toate.
1. Cine este acel băiat şi de ce este atât de chipeş?
Acel băiat sunt eu, iar secretul meu este...că mănânc pufuleţi.
2. Nu aveai plete în comunicatul anterior de presă?
Ba da, chiar aveam. Din fericire(not), am decis să mă tund.
3. Alexandrescu se aseamănă cu Iron Man?
NU. Desi…amândoi au o echipă puternică alături. :)
Mă consider norocos din multe puncte de vedere. Unul dintre ele e că în astea două luni am avut-o pe Andreea. Nu cred că e zodia Gemeni, dar la fel de mult cum m-a îndrumat şi mi-a dat o grămadă de sfaturi bune, mi-a şi atras atenţia când „amânare” scria pe fruntea mea şi Reddit pe ecranul calculatorului.
Ca să termin lauda Andreei, ea are şi un simţ de observaţie mai pronunţat. Să fiu sincer, nu am observat că Decathlon mi-a apreciat postarea de Brands We Love for Teens. A fost o surpriză când un brand atât de mare a dat like unui puşti de liceu. Mindblowing, truly.
Să fie clar, dacă eşti delivery boy la Uber X sau ajuţi lumea când li se blochează cardul de credit, mad respect. Dar pentru mine, cel puţin, internshipul la INTERACTIONS a fost fix ce trebuia. M-a învăţat o grămadă de lucruri folositoare. Şi m-a şi ferit de kilometrii pe care ar fi trebuit să îi parcurg în caniculă, livrând mâncare chinezească.
Welp, cam asta a fost tot. Această oportunitate a fost unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-a întâmplat vreodată, chiar dacă sună cam corny. Am cunoscut o groază de oameni incredibili, m-am simţit că fac parte din ceva important, dar cel mai presus (cheesy alert) a fost că am învăţat nu numai cum este să ai un job în publicitate, dar cum este să ai un job în general.
Chiar dacă toată lumea din agenţie m-a ajutat într-un fel sau altul, vreau să le mulţumesc în special anumitor persoane. Şi ca să continui tradiţia lor din agenţie cu diplomele, aş nominaliza măcar virtual:
- Diploma You’re the boss pentru Adrian Alexandrescu. Îţi mulţumesc că mi-ai dat această oportunitate, că nu m-ai lăsat să lenevesc şi m-ai pus la treabă.
- Diploma You’re my homie pentru Dan, care m-a făcut să gândesc outside the box, mi-a dat o groază de sfaturi şi pentru că, indiferent de cât de abstracte erau ideile mele, mereu m-a privit ca egalul lui.
- Diploma Momma Bear pentru Andreea, care m-a ghidat şi de la început şi până la sfârşit (şi pentru cartea despre publicitate pe care mi-a dat-o).
- Diploma Zen Copywriter pentru Diana, pentru că mereu a fost înţelegătoare şi a avut încredere în mine pentru fiecare BWL.
- Diploma Stăpânul imaginilor pentru Sebi, în lipsa de buget de o nouă pereche New Balance pentru colecţie. Pentru că m-a ajutat să îmi pun ideile în practică şi pentru că mi-a făcut cinste cu Mc. Thanks, bro.
- Diploma În viaţă tre’ să te mai şi distrezi pentru Adrian, care mi-a sugerat o tonă de filme bune şi de referinţă.
- Iar ultima diplomă, dar de departe nu cea din urmă, Diploma Şcoala vieţii pentru Vlad, pentru că atitudinea lui m-a ajutat să fac lucrurile pe cont propriu şi să nu mă mulţumesc cu produse mediocre.
+ toţi ceilalţi din agenţie, pe care mi-ar plăcea să îi menţionez dar cam rămân fără rânduri, sorry.
That’s all, folks.
PS: Colecţia Summer 2018 Brands We Love for Teens made by Marco comin’ right up iar ca să descoperi brand-urile din spatele vizualurilor, intră pe pagina de Facebook Interactions.
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă, regăsindu-se în fiecare din ultimii 5 ani pe unul dintre locurile fruntaşe în clasamentul Forbes "Top Agenţii Interactive din România". Oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"