Marketing Performance și succesul în mediul online

Marketing Performance și succesul în mediul online

A face Performance Marketing într-o eră a vitezei și a dominației publicității și consumerismului este o provocare atât pentru agențiile de marketing digital, cât și pentru clienții acestora. 

De vreme ce tot mai multe companii conștientizează importanța prezenței și a imaginii lor în online, marketerii sunt provocați să aducă noi soluții inovatoare și rezultate satisfăcătoare în intervale de timp tot mai scurte și la costuri reduse. Toate acestea sunt posibile, însă, dacă viziunea companiei și cea a agențiilor vizează același scop – de multiplicare constantă a numărului de clienți și de crestere a ritmului operațional pentru a satisfice nevoile și exigențele tuturor. 

 

Ce este Performance Marketing?

Marketing-ul de performanță reprezintă o ramură a marketing-ului, ce constă într-o o structură sistematizată de elemente și acțiuni menite să implementeze cu success strategii de obținere de venit pentru firmele care oferă produse și servicii cuantificabile. Acestea se realizează în funcție de obiectivele stabilite și conform unui plan de acțiune dezvoltat de echipa de marketeri. Pentru o bună funcționare a planului, marketerii sunt nevoiți să identifice, să stabilească și să atingă obiectivele de performanță digitală la costuri cât mai mici pentru clienți. Succesul în această privință generează un venit crescut al companiilor și o dezvoltare sustenabilă și măsurabilă în orice moment.         

Cu alte cuvinte, agenții precum Craft Interactive conduc campanii de Performance Marketing, având permanent în vedere îmbunătățirea ROI (Return on Investment) și eficientizarea etapelor prin care clienții firmelor cu care colaborează ajung să genereze conversii (Conversion Rate). De aceea, acest tip de marketing digital este cunoscut ca utilizând indicatorii de performanță (KPI) pentru a obține lead-uri, conversii și vânzări, și nu doar brand awareness, click-uri și simple impresii în mediul online.

Având toate acestea în vedere, agenția reușește să planifice strategii care să aducă rezultate avantajoase, rapide și eficiente clienților din variate domenii, utilizând funcțiile tuturor uneltelor pe care online-ul le pune la dispoziție – PPC, Google Ads, Social Media și SEO. Acest lucru presupune, însă, măsurarea constantă a efectelor acțiunilor de marketing și elaborarea de analize realiste pe termen mediu și lung.

 

Avantajele Performance Marketingului

  • Funcționează atât pentru companiile mici, aflate la început de drum, cât și pentru business-urile mari, de tradiție. Condiția este ca acestea să investească suficient pentru atingerea obiectivelor pe care și le stabilesc împreună cu specialiștii de marketing. Cu toate ca rezultatele obținute depind de sumele alocate, Performance Marketing reușește să genereze efecte pozitive chiar și când investițiile sunt minime. Practic, firmele plătesc pentru ceea ce primesc în conversii, nu pentru ceea ce speră să obțină folosind instrumentele clasice de marketing.
  • Există riscuri minime spre inexistente ca metodele de Performance Marketing să eșueze în a aduce clienți noi și vânzări. Aceste efecte se datorează posibilității de implementare rapidă a măsurilor și instrumentelor de marketing adaptate fiecărui tip de business. Astfel, riscurile se reduc considerabil atât pentru specialiștii care creează și implementează campaniile, cât și pentru firmele care așteaptă rezultate și profit în cel mai scurt interval de timp.
  • Întrucât unul dintre scopurile principale este creșterea ROI, metodele de obținere a rezultatelor trebuie îmbunătățite și actualizate în permanență. Cu toate acestea, evoluțiile și rezultatele sunt mai ușor de monitorizat și măsurat, întrucât ROI este indicatorul ce oferă informații concrete cu privire la srategiile de marketing implementate și urmările acestora. Costurile per lead, click sau per vânzări sunt, deci, inregistrate și măsurate mai ușor decât nivelul de brand awareness sau alte strategii de marketing depășite de dinamica actuală din mediul online.
  • În final, rata de conversie este indicatorul relevant pentru succesul marketingului de performanță, raportat la bugetul alocat și la adaptabilitatea specialiștilor la schimbările din online. Aceasta constă în vânzările propriu-zise pe care campaniile, fie ele de Google Ads, SEO sau Email Marketing, le generează într-un interval de timp dat. Alături de ROI, rata de conversie reprezintă indicatorul care ilustrează concreti și măsurabil, efectele campaniei de marketing.

Pentru a concepe campanii de Performance Marketing, este necesar ca specialiștii să aibă în vedere tipul produsului, piața, prețurile și poziționarea în căutările și preferințele publicului. În funcție de toate acestea se stabilesc parametrii planului de acțiune și strategia de atingere a obiectivelor stabilite.

Echipa Craft Interactive construiește campanii de Performance Marketing creative și adaptate scopurilor la nivel local și național stabilite împreună cu clienții săi. Dacă îți dorești creșteri în marketing-ul tău, intră pe site și scrie-i.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Craft Interactive

Suntem agenție de performance marketing. Construim mixul ideal de soluții digitale integrate, cu care creștem performanța și notorietatea business-urilor. Suntem specializați în Strategie digitală, Branding,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related