Când lansezi primul concept store inovator trebuie să ai și un eveniment WOW, iar cel organizat de echipa RAN Events miercuri seară a fost un adevărat campionat al pasiunilor sportive.
Suprafața de 850 mp a magazinului INTERSPORT din AFI Cotroceni a fost neîncăpătoare pentru cei peste 100 de invitați. Aceștia s-au bucurat de atmosfera demnă de un campionat sportiv – playlist-ul energizant, activările dinamice foto și video care au testat creativitatea celor prezenți, concursul foto, punctul de alimentare cu gustări sănătoase de la FRUFRU și experiența inedită de cumpărare care îmbină inovația și tehnologia cu o varietate de produse și angajați - consilieri sportivi.
Photo credits: Mihnea Ratte
„Ceea ce face ca noul concept de magazin să fie special este atenția crescută pe care o acordăm zonelor de antrenament, nevoilor publicului feminin, dar și experienței îmbunătățite pe care consumatorul o poate avea atunci când vine în magazinul INTERSPORT din AFI Cotroceni. Cu o abordare diferită în ceea ce privește activitățile sportive, echipamentul și nutriția, acesta este primul concept store INTERSPORT 2.0 din România. Suntem încântați să aducem sportul mai aproape de oameni și să îi inspirăm să își urmeze pasiunea", a declarat Antoniu Nițuleasa (Director General INTERSPORT România).
Photo credits: Mihnea Ratte
Vladimir Drăghia, Andreea Remețan, Adelina Pestrițu, Alex Vang, Ștefan Floroaica și Bibi au prezentat invitaților pasiunile lor și know-how-ul despre activitățile sportive pe care ei le suțin. Cu o vastă experiență, consilierii INTERSPORT au răspuns întrebărilor și au prezentat tendințele din domeniu.
Photo credits: Mihnea Ratte
„Vremea evenimentelor previzibile într-un magazin a trecut. Este nevoie să schimbăm abordarea pentru un public digital, interactiv și dornic să își exprime pasiunile sportive în social media. Ceea ce am și făcut miercuri seară, la evenimentul de lansare al noului tip de magazin INTERSPORT, primul din România.
Încă de la intrare, invitații au avut parte de o experiență personalizată primind o brățară în culoarea sportului preferat de pe bulevardul INTERSPORT. În așteptarea formării echipelor, aceștia s-au „încălzit” cu filmulețele slow motion și fotografiile în ipostaze simpatice, în care și-au demonstrat abilitățile fizice cu props-urile creative. Nu au terminat bine filmulețele și fotografiile pentru că au fost invitați să discute cu consilierul INTERSPORT și cu invitații noștri speciali despre pasiunea lor și să testeze produsele. Două ore pline de dinamism cu pasionații sporturilor!
Și dacă un flow pare simplu pe hârtie, atunci când ai peste 100 de invitați, muzică, concursuri, activări creative în diverse zone, clienți...implementarea este un sport extremJ. Echipa RAN a trebuit să dea dovadă de multă energie și viteză, de aceea nu am fost uimite să constatăm că la final ne-am depășit target-ul de 10.000 de pași pe zi. Avem satisfacția că am încheiat cu succes un maraton”, a declarat Anca Marcu (Managing Supervisor, RAN Events PR Agency).
Deschiderea magazinului INTERSPORT 2.0 marchează începutul unui nou capitol. Compania rămâne dedicată viziunii și motto-ului său „SPORT TO THE PEOPLE”, dezvoltând-o în același timp, cu această abordare inedită bazată pe pasiunea consumatorilor.
Photo credits: Mihnea Ratte
Echipele care au lucrat pentru acest proiect sunt formate din:
Echipa INTERSPORT a fost formată din Valentin Cristescu (Head of Marketing INTERSPORT România) şi Andreea Drăgan (Marketing Coordinator).
Din echipa RAN Events au făcut parte Raluca Zamfir (Managing Partner), Anca Marcu (Managing Supervisor), Diana Ionescu (PR Manager) și Adriana Stanciu (PR Manager).