Tenisul este unul dintre cele mai ofertante sporturi pentru industria publicitatii. Este o opinie personala. Din pacate, potentialul asta este atins numai atunci cand in mix apar campionii. Castigatorii. Gladiatorii cu bagaj. In afara brandurilor mari, cum ar fi Nike, Wilson sau Lacoste, care au miza directa in sportul asta, BBC-ul vine, ocazional, cu cate o productie frumoasa.
Iar anul asta, Chase si Droga5 New York au creat pe marginea calitatii de mama a Serenei Williams.
"Mama said knock you out", adica versurile lui LL Cool J, recitate de cea mai importanta tenismena din istoria sportului.
Don't call it a comeback
I've been here for years
I'm rocking my peers
Puttin' suckers in fear
Makin' the tears rain down like a monsoon
Listen to the bass go boom
Serena, asemeni celorlati doi monstri ai tenisului, Federer si Nadal, nu poate fi pusa laolalta cu restul circuitului. Nici cand pierde, nici cand posteaza pe Twitter, nici cand revine la tenis dupa ce tocmai a nascut. Este alt aluat. Iar aluatul asta, chiar daca a fost fasonat, de-a lungul vremii, de o echipa tare de PR, este unul real si nemaipomenit, care era evident inca de cand era un copil.
Apropo, merita vazut si ultimul spot scos pe piata de cei de la Nike, in care tatal Serenei isi antreneaza fiica pentru US Open. Suntem la US Open, totul a devenit realitate, iar Serena este inca aici.