Unele branduri chiar și-au propus să ne trateze ca pe o bucată de țărână

Unele branduri chiar și-au propus să ne trateze ca pe o bucată de țărână

E frumos cand se iveste ocazia sa scriem pe aici despre branduri/companii despre care nu am scris niciodata. Bifam zilnic sucuri, prezervative, haine, inghetata si asa mai departe, dar despre tractoare nu prea vorbim. Si e pacat. Sa luam o piatra-n gura, deci, pentru ca astazi, ne scoatem palaria prafuita in fata celor de la KIOTI.

Compania se trage din antreprenorii sud-coreeni ai anilor 40, insa vand de rup mai cu seama in America de Nord si Europa. 

Cand copy-ul este bun, poti sa vinzi si aerul de pe Venus, si tot vei ajunge pe IQads. In cazul KIOTI, tagline-ul este "We're going to treat you like dirt". Tarana este tratata cu respect la tara, oriunde te-ai duce si nu ai nevoie de insighturi de pe teren ca sa iti dai seama de asta. 

Campania este realizata de agentia Baldwin&, iar conform Farms.com, ea se adreseaza inclusiv fermierilor de ocazie, nu doar celor care traiesc de pe urma pamantului. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related