"Simti numai placerea" in noua campanie Odyssey pentru Love Plus

In luna ianuarie a acestui an, PSI Romania - parte a uneia din cele mai mari organizatii non-profit din lume cu sediul la Washington - a lansat campania de imagine pentru brandul de prezervative Love Plus, realizata de agentia de publicitate Odyssey.

Romania este o tara in care gradul problemelor de sanatate sexuala este ridicat, iar PSI Romania actioneaza in diverse moduri pentru a adresa aceste probleme.

Prezente pe piata inca din 1998, prezervativele Love Plus reprezinta unul din modurile prin care PSI Romania doreste sa faciliteze accesul romanilor la o viata sexuala sanatoasa. Produsele Love Plus sunt foarte accesibile ca pret, avand si o calitate foarte buna, lucru care este posibil datorita faptului ca PSI, ca organizatie non-guvernamentala, nu are ca scop profitul, ci adresarea si ameliorarea unor probleme sociale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related