Inka, băutura obținută din ingrediente 100% naturale, cu o tradiție îndelungată și o rețetă neschimbată, revine în atenția românilor printr-o campanie de comunicare integrată.
Strategia de promovare, dezvoltată și implementată de agenția pastel își propune să creeze un dialog în special cu viitoarele sau proaspetele mămici, dar și cu persoanele preocupate de un stil de viață sănătos.
Pornind de la conceptul „Breaking up with coffee”, campania de comunicare Inka a debutat în mediul digital din România printr-o etapă de teasing pe rețelele sociale Facebook și Instagram, urmată de un revealing de produs care oferă un deznodământ poveștii, trecând comunicarea într-un alt registru.
Pentru a creștere prezența brand-ului pe piața din România, comunicarea va continua cu promovarea brandului Inka atât prin relații publice, cât și prin social media.
Campania se va concentra pe informarea consumatorilor privind beneficiile băuturii instant din cereale și pe crearea unor obiceiuri sănătoase în familie. Produsele Inka au o formulă cu ingrediente naturale (orz, secară, cicoare și sfeclă de zahăr), fără cofeină, conservanți sau aditivi artificiali și sunt recomandate și în sarcină, în perioada alăptării, precum și copiilor peste trei ani.
Până acum, brand-ul Inka nu a beneficiat de o comunicare susținută pe piața din România, având doar colaborări punctuale cu publicațiile online.
Inka se află pe piața din România de mai bine de 10 ani și este recunoscut ca fiind produsul care amintește de gustul copilăriei. Singurul lucru care s-a schimbat de-a lungul anilor a fost ambalajul.
Inka face parte din grupul Grana și se asociază cu naturalețea, lucrurile sănătoase și cultivarea obiceiurilor de familie. Produsul recunoscut la nivel mondial este realizat din ingrediente 100% naturale și păstrează aceeași rețetă dezvoltată de cercetătorii polonezi în anul 1971.
Succesul brandului, pe lângă caracterul sănătos și gust, se bazează și pe experiența, cunoștințele și grija pe care Inka o are față de nevoile consumatorilor săi. Pe parcursul anilor, Inka a câștigat numeroase premii prestigioase, care demonstrează implicarea companiei în dezvoltarea, menținerea calității și a standardului european ridicat.
Istoria companiei a început atunci când austriacul Heinrich Franck a deschis Fabrica de Surrogate de Cafea "Heinrich Franck & Sons" din Skawina. Producția de cicoare prăjită a început în anul 1911, în același loc în care se află și astăzi sediul companiei.
Încă de atunci, Grana și-a păstrat poziția de lider mondial în producția băuturilor fără cofeină pe bază de cereale și cicoare. În fiecare an se vând mii de tone de băuturi pe baza de cereale clienților din întreaga lume.
Din portofoliul Grana mai fac parte brand-urile: Barley Cup, Chicory Cup, Cafea, Inkafe și Wild Rose.