Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România

Impact Hub Bucharest lansează Hubcelerator Food, acceleratorul de business pentru industria alimentară din România

După 5 ediții ale programului Hubcelerator, în care s-a adresat antreprenorilor la început de drum din industrii variate, Impact Hub Bucharest lansează o ediție specială a  acceleratorului și se adresează anul acesta antreprenorilor care vor să lanseze un startup inovator în industria alimentară.

Peste 130 de startup-uri au trecut prin Hubcelerator, programul care facilitează drumul de la idee la model de business valid în piață în doar 10 săptămâni. Până acum, de-a lungul celor 5 ediții, peste 1500 de potențiali clienți au fost abordați pentru validarea business-ului și s-au strâns 25.000 de euro prin 7 campanii de crowdfunding.

Hubcelerator Food este programul potrivit antreprenorilor ambițioși care își doresc să lanseze o afacere inovatoare în industria alimentară. De la produse și experiențe inedite adresate consumatorilor, până la tehnologii care îmbunătățesc modul în care producem, distribuim ori consumăm.

 

Decizia de a ne adresa unui singur segment de piață vine ca urmare a înțelegerii ritmului în care se dezvoltă acesta, a cerințelor tot mai bine definite ale antreprenorilor din domeniu. Nevoile consumatorilor de a folosi produse sau servicii nișate, de calitate, cu elemente diferențiatoare duc și la crearea de cerere pe piață pentru business-uri inovatoare, inteligente, diferite. Aici intervenim noi, cu un program unic în România.” , a declarat Lucian Grămescu, Incubation Manager, Impact Hub Bucharest.

 

Ce beneficii au participanții?

Pe parcursul celor 10 săptămâni, viitorii super-antreprenori vor beneficia de:

  • Workshop-uri variate cu insight-uri valoroase despre: business modelling, valoare pentru clienți, marketing, strategie financiară și pricing, contabilitate, vânzări și planificare strategică
  • Sesiuni de mentorat exclusiv cu un mentor dedicat din industria alimentară
  • Feedback din partea comunității Impact Hub și a unor experți din industrie
  • Teme de teren care îi vor ajuta să înțeleagă piața și să ajungă la clienții potențiali
  • Susținere în lansarea unei campanii de crowdfunding pe platforma Startarium.

 

Printre mentorii acestei ediții se numără: Ana Consulea (Cofetar & Fondator Zexe Braserie), Fadi Drăghici (Owner BITE & ALEF), Marilena Istrătescu (Managing Partner Foodwise), Radu Tănase (Managing Partner Condimental și .calif), Răzvan Crișan (Co-founder M60 Group), Teodora Juravle (Marketing & Communications Director Vel Pitar), Viorel Copolovici (bucătar, antreprenor, instructor culinar).

Înscrierile sunt deschise până pe 14 septembrie, pe site-ul Hubcelerator Food.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related