Simona Halep se alătură inițiativei Rexona și împreună cu Propaganda Creative Marketing îndeamnă la mișcare cu #5000depasipezi.
După numeroase campanii în care Simona apare ca endorser pe terenul de tenis, numărul 1 mondial lasă racheta la vestiar și încearcă și alte sporturi, precum box, baschet, rugby și fotbal.
“Se pregătise și săritura cu prăjina, dar timpul nu a ținut cu noi. Că așa-i în publicitate” , parafrazează Cătălin Manciuc (Group Creative Copil de Mingi) spusele nemuritorului Toma Caragiu.
Motivul pentru care Simona iese din zona sa de confort este bine intenționat, iar scopul cât se poate de nobil: o campanie pentru mișcare adresată acelor români care manifestă un atașament pronunțat față de mijloacele de sedentarizare în masa. Conform statisticilor, cifra românilor care nu-și găsesc timpul și cheful pentru a se mișca, a atins cote îngrijorătoare.
“Este foarte ușor, zi de zi, să funcționăm pe pilot automat fără să ne dăm seama. Mergem la job cu mașina sau metroul, ne petrecem ziua la birou, iar sportul în aer liber nu se regăsește de cele mai multe ori printre activitățile noastre. Știm că mai multă mișcare în rutina zilnică poate părea un obiectiv greu de atins și, tocmai de aceea, ne propunem să le arătăm românilor că este de ajuns să încerce și să înceapă cu pași mici, 5000 la număr, pentru a prinde curaj și a adopta un stil de viață activ, cu efecte benefice asupra stării de sănătate și a calității vieții.”, spune James Simmons (CEO Unilever).
În încercarea de a ridica oamenii de pe scaune, fotolii și canapele, de a-i face să mai iasă din mașini și chiar să coboare din metrou, autobuz sau tramvai cu o stație mai devreme, Rexona a ales Propaganda Creative Marketing după un pitch ca în sport, cu preliminarii, semifinală și finală.
A câștigat ideea pe care Simona o sumarizează cel mai bine, cu ajutorul regizorului Radu Muntean, în spotul TV:
“De fapt, important e să încerci. Măcar 5000 de pași pe zi”.
Lorand Balint, artizanul strategiei de la Propaganda, dar și unul dintre cei mai mari pedestrași din România, explică:
“Am analizat literatura de specialitate, am stat de vorbă cu oamenii și ne-am dat seama că mersul pe jos sau dansul sunt cam singurele opțiuni de mișcare care nu presupun alocarea unor extra resurse. Dintre ele, mersul pe jos este cel mai ușor de inclus în rutina zilnică și are beneficii incredibile pentru corp, minte și sănătate. De aici decizia de a ne focusa pe mersul pe jos și campania #5000depasipezi susținută de Simona Halep”.
Cornel Gologan, de pe banca tehnică de creație din Propaganda, comentează:
“Sigur, a fost un meci greu, plin de capcane, adversarii au fost puternici, momentele de tensiune, extreme. Să pui un sportiv de talia Simonei să joace tenis sau să o ia la pas și să-ți spună “urmează-mi exemplul că uite ce ușor e să te miști”, este la fel de credibil și convingător ca un Droga care ți-ar mărturisi că, dacă pui mâna pe un calculator, poți și tu să faci campanii ca el. Trebuia mai mult de atât. Face dreptate mersului pe jos ce s-a ales în final? Vedem.”
Echipa de campanie:
Propaganda Creative Marketing:
Sonia Panait - New Business Director, Cătălin Manciuc - Group Creative Director, Alexandru Lazăr - Head of Art , Cornel Gologan - Creative Director, Geanina Ciobanu - Account Manager, Alexandra Murray - Executive Director, Lorand Balint - Head of Strategy
Unilever South Central Europe:
Andreea Dincă – Category Manager, Oana Onosie - Brand Manager