Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
Lucrarea lunii
MRM//McCann Romania a lansat pentru KFC Romania serialul online SOCIAL ME, o productie inspirata din povesti reale, care exagereaza diferenta dintre persoana pe care o construim in social media si persoana din viata reala. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se intampla atunci cand tinerii se lasa condusi de goana dupa like-uri. Serialul este construit pornind de la filosofia locala a brandului: Fii pe bune, nu perfect! Campania este semnata de Corina Ionita (Senior Art Director) si Mihai Vasile (Senior Copywriter).
"Pentru ca a avut curaj sa forteze limita formatului de media clasic si sa se duca acolo unde il asteptau consumatorii - pe youtube si social media, pentru ca a facut asta printr-un entertainment piece care vorbeste cu totul despre valorile brandului si pentru ca a fost printre primii (sunt sigura ca vor urma multi altii), KFC merita din plin sa castige Ideea Lunii. Bravo tuturor celor implicati!", a declarat Sandra Bold (Senior Creative Publicis London & membru ADC Romania).
TV
In luna Iulie, locul 1 in sectiunea TV il ocupa campania Rexona te provoaca la 5000 de pasi pe zi, prin care Simona Halep lanseaza un indemn catre toata lumea sa incerce sa faca zilnic sport si miscarea. Ideea apartine creativilor de la Propaganda, Alexandru Lazar (Art Director) si Catalin Manciuc (Copywriter).
Mentiunile se duc la Jazz Communication pentru Star Fun – Battle: Gabriel Miu, Raluca Circo (Art Directors) & Miruna Dumitrescu (Copywriter) si la Heraldist & Wondermarks pentru Cris-Tim - Multa Carne: Noemi Kruppa, Ainhoa Morales (Art Directors) si Marius Pop (Copywriter).
Digital
Campania KFC - Social Me a MRM//McCann Romania ocupa locul 1 in sectiunea Digital.
Pe pozitia a doua ii gasim pe creativii de la McCann Worldgroup Romania cu The Cans Album, o campanie pentru Coca-Cola, care o are ca protagonista pe Inna. Noul album al artistei, YO, este disponibil pe dozele Coca-Cola Zero Zahar, in locul unui suport traditional cum sunt vinilul sau CD-ul si poate fi ascultat cu ajutorul aplicatiei Shazam. Echipa din spatele ideii creative este formata din Lia Bira (Senior Art Director) & Irina Popp (Senior Copywriter).
Friends\TBWA Bucharest, cu echipa formata din Paul Nedelcu (Senior Art Director) si Teo Chiripuci (Copywriter), primeste luna aceasta mentiune pentru campania In a Relationship, un proiect al Fundatiei Friends for Friends impreuna cu Avon Space [Campania Respectului]. Campania adreseaza direct subiectul sensibil al relatiilor toxice si te ajuta sa identifici cum sa eviti un rol de potential abuzator sau abuzat in cuplul tau aratand eventualele semnale de alarma si facand testul In a Relationship.
Tot mentiune ia si Pegas, alaturi de trupa Ceva, pentru Am vazut o bicicleta. Autorii campaniei sunt Ciprian Frunzeanu (Art Director) si Andrei Botescu (Copywriter). Am vazut o bicicleta este o melodie cu accente orientale care isi propune sa transmita un mesaj celor tentati sa isi insuseasca fara drept bicicletele din programul Ape Rider. Melodia descrie tristetea unui tata care a furat o bicicleta si acum isi paraseste familia pentru ca a primit o pedeapsa cu inchisoarea pentru furt calificat. Mesajul este transmis intr-un mod contagios, o melodie ritmata care te prinde si nu poti sa nu o fredonezi repetat.
In sectiunea print au fost acordate doar mentiuni luna aceasta. Cele doua agentii selectate sunt FCB Bucharest pentru clientul Dental House si campania Floss is in the air si Rusu+Bortun pentru United Way Romania cu ideea Educatie fara intrerupere.
Dental House
Echipa creativa FCB Bucharest: Viorel Holovaci (Art Director) si Rares Gall (Coypwriter)
United Way Romania
Echipa creativa Rusu+Bortun: Bob Toma (Art Director) & Mihaela Neatu (Copywriter)
OOH
Luna Iulie aduce in sectiunea Outdoor 3 mentiuni. Doua dintre ele sunt tot pentru FCB Bucharest/Dental House/Floss is in the air si Rusu+Bortun/United Way Romania/Educatie fara intrerupere.
Cea de-a treia campanie care primeste mentiune este tot a agentiei Rusu+Bortun, de data aceasta pentru clientul Tiriac Energy - Whatever you drive it's a smooth drive, cu echipa creativa formata din Bob Toma (Art Director) alaturi de Mircea Craciun (Copywriter).