Pot fi jucatorii de golf socotiti atleti? Da, dar depinde in ce-i imbraci

Pot fi jucatorii de golf socotiti atleti? Da, dar depinde in ce-i imbraci

Reclamele creepy sunt parte integranta din publicitate. Fara ele, am avea o industrie mai saraca, o industrie care ar fi ca ciorbele mamelor noastre fara ulei mult. Intelegeti. Si este datoria noastra sa le scoatem la un pic in fata atunci cand mesajul merita ascultat. 

Mizzen and Main, o companie americana care se adreseaza barbatilor care vor sa se imbrace intr-un anume fel, au decis sa-l sune pe Phil Mickelson si sa-i ceara sa se miste bizar la filmarile ultimului lor spot. Phil este un jucator de golf faimos in State, cu turnee multe castigate. Un tip care de azi, va fi cunoscut si pentru dansul sau actoricesc.

Sunt 75 de mingi de golf pe care personajul principal reuseste sa le evite, pentru ca *atat* de confortabile sunt hainele astea. Mesaj receptionat. Este, apropo, primul ad pe TV pe care brandul Mizzen + Main il scoate, iar #MoveLikePhil are ceva succes deja. 

Zilele trecute, compania Van Heusen, un alt brand de haine american, s-a putut lauda la randu-i cu un spot in care sportivii sunt in lumina reflectoarelor. Doar ca e cu pumni si picioare, nu cu dans de pension. Am scris si noi despre el.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related