[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi

[Publicitatea in aer] Eugen Suman (Friends\TBWA): Radio era “cenusareasa” cand am intrat eu in publicitate si asa a ramas si azi

"Au zis si la radio" era, odinioara, argumentul cel mai la indemana cand te aflai intr-o disputa. Oamenii de radio si undele, in general, erau importante in societate, iar oamenii "ascultau radio non-stop cand nu erau televizoare", asa cum spune si Eugen Suman (Creative Director, Friends\TBWA Bucharest).

Nu ne permitem sa alunecam pe toboganul melancoliei, mai ales ca majoritatea nici n-am prins vremurile alea :) Dar subiectul tot se cade sa-l abordam, intr-o succesiune de pareri si ponturi bune. De pilda, Eugen spune ca adora mediul asta pe care, daca il tratezi asa cum trebuie, ROI-ul vine pe masura. (Vedem noi mai incolo ce inseamna acest ”cum trebuie”).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related