Cum mi-am petrecut vacanța la Interactions

Cum mi-am petrecut vacanța la Interactions

Salut. Sunt Marco si acesta sper ca nu va fi un comunicat de presa clasic sau plictisitor (decat daca imi  modifica @Alexandrescu textele). Vedeti, eu n-am mai scris comunicate pana acum, iar cele pe care le-am primit ca exemplu sunt mult prea ,,lame” ca sa le reproduc. Mai bine as face un fel de eseu despre cum mi-am petrecut vacanta (chiar daca nimeni nu se omoara dupa eseuri) si, pentru ca aici am invatat sa comunic gandindu-ma la un target, imi imaginez ca il scriu pentru colegii de clasa.

De o luna sunt in „internship for teens” la INTERACTIONS si inca nu duc lipsa consolei de acasa sau a statului degeaba. Daca vor inceta sa mai puna cate 30 de hashtag-uri la fiecare post de Insta, as vrea sa mai raman o vreme.

Cand am ajuns aici, mi-am propus sa invat cat mai multe despre publicitate. E ironic, intr-un fel, ca m-au primit asteptand sa invete ei ceva de la mine. I-am surprins cand le-am spus ca am folosit harta din Snapchat cand m-am pierdut la metrou. Asa am inceput sa vorbim despre cum folosesc eu social media si, pana la urma, am ajuns la subiectul meu preferat: gaming-ul. Tipa roscata din creatie a tras concluzia ca e tot un comportament social, e modul in care interactioneaza „gen Z” (chiar daca termenul asta nu prea e folosit bine in 99% dintre cazuri). Probabil ca e o definitie savanta pentru a spune ca eu asa ma distrez cu prietenii, dar tot de aici imi iau si muzica sau perspective de editare. Si nu sunt deloc de acord ca jocurile stimuleaza violenṭa. Daca Bruce Willis a jucat in Die Hard, asta inseamna ca o sa omoare oameni si in viata reala?!  

De cand sunt la Interactions, am incercat mai multe proiecte. Am ramas la unul, #BrandsWeLove, pentru ca nu avea atat de multe limite. In plus, imi place umorul ironic si iubesc meme-urile. Pana la urma, si eu tot asta caut pe net! Diana & Dan din creatie m-au ajutat sa imi pun in practica ideile si ma bucur ca (inca) nu i-am innebunit cu mindset-ul meu.

Boom! Va prezint #BrandsWeLoveforTeens:

 

 

   

Acesta este doar inceputul! Dati like paginii de Facebook Interactions daca vreti sa vedeti cum ma dezlantui :) Suntem si pe Instagram!

Aici a trebuit sa las un spatiu liber ca sa spuna Andreea cateva cuvinte despre mine (sper ca va fi ceva de bine):

Monotonia omoara creativitatea. Marco s-a dovedit un antidot perfect. Entuziasmul lui ne-a molipsit pe toti si ne-a facut sa intelegem perfect citatul:  „the creative adult is the child who survived”. In plus, am invatat ca e „lame” sa-ti pui pe Insta poze cu filtre de Snap. Ah well, nimeni nu-i perfect!

Agentia de comunicare interactiva & eCRM INTERACTIONS si-a inceput activitatea in ianuarie 2009. Compania a avut o crestere constanta, regasindu-se in fiecare din ultimii 5 ani pe unul dintre locurile fruntase in clasamentul Forbes "Top Agentii Interactive din Romania". Ofera servicii de creatie, mentenanta si dezvoltari tehnice: 2 treimi business autohton si o treime business extern.

In portofoliul de clienti INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numarat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agentia are in portofoliu peste 50 de premii creative si nominalizari.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne tinem cuvantul dat, intotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related