Este un articol in The New Yorker perfect reprezentativ pentru ce se intampla cu lumea si informatiile despre ea zilele acestea. Se numeste Bad News (normal):
Everyone: Did you hear what just happened?
Everybody: When?
Everyone: Just now, while we were talking.
Everybody: No, I must have missed it. I was trying to do a news blackout for a little while. Is it bad?
Everyone: Really bad.
Si tot asa. Nu prea mai ai cu ce sa te ingrozesti de tot ce se intampla in jur. Nici rabdare, nici atentie, nici energie. La fel cu gafele premierului Romaniei. Sunt prea multe sa tinem pasul cu ele. Cateva putine branduri au incercat sa le numere cu ironie, sa mai corecteze un decat.
Cea mai recenta miscare vine de la Vola.ro (Pentru cei care nu mai urmaresc stirile politice, premierul Viorica Dancila a facut, miercuri, o noua gafa, in timpul declaratiilor comune cu omologul muntenegrean, Dusko Markovic, ea afirmand ca se bucura ca se afla la Pristina, capitala Kosovo, desi se afla in capitala Muntenegrului, Podgorica). Mentionam ca linkul de la final e important de clickuit pentru gluma completa:
1.200 de reactii, 126 de comentarii si 256 de share-uri in patru ore. S-a aplaudat si s-a ras mult:
In comentarii s-a intrat intr-o serioasa conversatie despre relatiile internationale si recunoasterea Kosovo:
Si apoi s-au cautat bilete doar dus pentru anumite zone ale globului:
La inceput, brandurile din Romania au fost mai timide in reflectarea situatiei politice (situatia din SUA aici si aici si aici si aici), dar cum gafele la varf devin o normalitate, se maresc si exemplele de dialog din lumea companiilor pe subiecte de actualitate. Asa cum explicau mai multi oameni in seria De ce boicot, brandurile nu traiesc in vid si nu au cum sa ignore ce se intampla cu consumatorii lor.