De șase ani, pe domeniul Bánffy din Bonțida, Electric Castle este despre oameni, artiști, muzică bună și scene urmărite de sute de mii de fani. Pe 18 iulie, festivalul și-a deschis porțile, iar fanii din toată țara sunt așteptați cu noi experiențe electrice și surprize online special create pentru a împărtăși bucuria de festival. Sub sloganul „We are all royal here”, Lidl România și Golin au creat frame-uri de Facebook personalizate pentru participanții de anul acesta. În premieră, fanii le vor putea da de veste prietenilor despre prezența lor la festival, cu noile poze de profil cu efecte #royal. Frame-urile pentru Facebook au fost dezvoltate și implementate de agenția de digital Profero.
Lidl’s Electric Kingdom înseamnă cinci zile de festival cu experiențe inedite și cinci zile în care newsfeed-ul de Facebook este populat de poveștile participanților. Prin frame-urile personalizate, fanii Electric Castle se vor identifica cu atmosfera și experiența de festival și pe Facebook, într-un mod creativ. Cei care vor să iasă în evidență pot încerca frame-ul „Royalty Spotted”, iar cei care vor să transmită din atmosfera festivalului pot alege varianta „We are all royal here”. Cum pot avea fanii Electric Castle un profil de festival? Simplu. Intră în secțiunea „Schimbă poza de profil”, adaugă o poză nouă, apasă butonul „Adaugă ramă” (Add frame), din aceeași secțiune, caută „Electric Kingdom”, și aleg din cele două rame și o setează pe cea pe care și-o doresc.
„Electric Castle este despre tineri, prieteni, momente unice împreună și povești scrise în bătăi de muzică. Știm că povestea Electric Castle este spusă de fiecare participant în parte, de aceea ne-am dorit să le amplificăm experiențele și momentele regale cu frame-uri creative și să le oferim fanilor o experiență personalizată în social media, demnă de adevărate regalități. Nu sunt singurele suprize pe care le pregătim, așa că toți participanții sunt așteptați în Lidl’s Electric Kingdom pentru a-și revendica locul regal”, spune Marina Constanda (Manager, Golin).
Echipele participante:
Echipa Lidl este formată din Cristina Hanganu (Director de Comunicare&CSR), Maria Pârvuleasa (Manager PR&CSR), Maria Lefter (PR Specialist), Ioana Dumitrescu (Social Media Specialist), Teodora Toma (Social Media Specialist).
Echipa Golin implicată în conceperea proiectului și în campania de PR a acestuia le include pe Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Oana Pohrib (Digital Manager), Marina Constanda (Manager), Ruxandra Simion (Senior Media Associate), Bianca Cenuşescu (Media Associate), Ioana Ciobanu (Jr. Media Associate), Diana Bulgari (Jr. Media Associate).
Dezvoltarea frame-urilor de Facebook a fost realizata de echipa Profero, formată din Damian Nuñez (Chief Creative Officer), Ovidiu Popa (Account Director), Larisa Tagarta (Project Manager), Daniel Oprea (Senior Art Director), Cristina Moise (Social Media Manager).