Ai terminat facultatea. Și pe urmă?

Ai terminat facultatea. Și pe urmă?

Cu un ochi plângeam și cu unul râdeam când adunam încercările facultăților românești de a se promova și a atrage viitori studenți. Și dramatismul nostru nu avea neapărat legătură cu uzul suprarealist al Facebookului sau reclame nepotrivite. Cu astea ne antrenăm în fiecare zi. Ne întristam mai ales pentru realitatea din spatele lor și cât de mult reprezintă promovarea facultăților educația din România: aparențe de stoc și limbaj de lemn. 

 În fine, asta nu ne oprește să dorim și altceva. Sau să vedem ce se întâmplă în alte locuri. Universitatea din Queensland, de exemplu, care nu vorbește de examene sau de oportunități, ci de necunoscut. Necunoscutul de care se vor lovi tinerii după ce termină facultatea, realitatea schimbătoare, incertitudinile. Campania făcută de Ogilvy Brisbane se numește 'Own the unknown”. 

”Rolul nostru este să le dăm studenților încrederea și capacitatea de a naviga printre incertitudini. Creativitate, gândire critică și rezolvarea problemelor - astea sunt aptitudinile pe care le încurajăm de 100 de ani și sunt mai importante ca niciodată”, explică Kelly Robinson, chief marketing and communication officer.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related