[Noii publicitari] Mădălina Ciocan (L2): Pentru un junior, un factor important este cultura internă a agenției și modul în care abordează lucrurile

[Noii publicitari] Mădălina Ciocan (L2): Pentru un junior, un factor important este cultura internă a agenției și modul în care abordează lucrurile

Într-un fel sau altul, tot cafeaua este cea care ne salvează, indiferent cum am da-o. Să facem cunoștință cu Mădălina Ciocan, Community Manager în L2, un studio de creație axat pe digital natives. Care cu Facultatea de Cibernetică terminată, ar fi putut fi o ”corporatistă cuminte”. Dar a dat peste ”5 to go”, de unde pleci cu cafeluța caldă în brațe și unde Mădălina s-a ocupat de partea de Social Media a brandului.

Am avut avantajul de a crește odată cu brand-ul 5 to go și spun acest lucru pentru că am început alături de ei când aveau 15 cafenele deschise la nivel național și am ajuns la 75 împreună.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related