Stim cum e cu tragedia. Ne-am obisnuit sa nu castigam la lotto, nu mai plangem nici la cea mai lunga coada, iar acelei zile in care nationala Romaniei nu se califica ii spunem pur si simplu miercuri.
Dar sa fii italian in 2018 e putin diferit. Pentru ei, prezenta la mondiale e o certitudine ca aerul. Se dau jos din pat dimineata, isi beau cafeaua si mai taie o zi de pe calendarul cu 'Zile ramase pana la World Cup'. Dar acum e 2018 si suporterii nationalei isi traiesc cea mai mare tragedie.
Insa nu-i bai, romanii au experienta cu tragedia si de unde mai pui ca sunt si creativi. Prin campania Pass the Heartbreak, Samsung scurteaza distanta si ne aduce mai aproape prin tehnologie, pentru ca romanii sa le poata da cele mai bune sfaturi suporterilor squadra azzurra, despre cum sa treaca peste necalificare.
Credits:
Samsung Romania:
Ioana Sigarteu - Corporate Communication Manager
Centrade | Cheil:
Florin Ionescu - Strategic Planner, Ioana Zamfir - Creative Director, Adina Stanescu - Creative Digital Head, Roxana Nita - Co-creative Digital Head, Mihaela Dumitrescu - AV producer, Gabriela Nanu - Digital Business Leader, Maria Toma - Social Media Coordinator, Alina Mocanu - Account Manager.