Trei exploratori pe culmi senzoriale: o noua campanie globala Metaxa 12 Stele

Trei exploratori pe culmi senzoriale: o noua campanie globala Metaxa 12 Stele

O buna parte a umanitatii consuma digitalul pe paine si, inevitabil, traieste un cotidian mai mult virtual decat real. Furati de ecrane mici si mari, milioane de oameni proceseaza zilnic o avalansa uriasa de informatii/idei, in timp ce experientele palpable devin uniforme, iar simturile li se tocesc. Ca atare, brandurile s-au pus pe adoptat senzorialul in comunicare; in feluri mai originale ori mai perene. Dar apoi sunt acele branduri fundamentate in senzorial, pe care il exploreaza continuu; cum este si Metaxa, bautura greceasca autentica care nu a incaput in vreo categorie, fiind cunoscuta drept The Original Greek Spirit.

In 2018, Casa Metaxa implineste 130 de ani de existenta, iar brandul lanseaza o noua campanie de comunicare bazata ideea de explorare si care are drept protagonisti 3 exploratori adevarati: Mike Horn, Guillaume Nery si Laura Bingham. Continuand paralela dintre aprecierea calitatilor bauturii si explorarea lumii inconjuratoare inceputa in 2016, campania "Don't Drink It, Explore It" il aduce pe fiecare  explorator fata in fata cu cate-un cocktail personalizat, creat de unul dintre mixologii celebrului bar atenian The Clumsies, desemnat al 6-lea cel mai bun din lume. 

 

Barmanul si mixologul Vasilis Kyritsis lucreaza cu Metaxa dintotdeauna, insa campania "The Explorers Cocktails" l-a provocat sa gaseasca noi dimensiuni ale bauturii pentru a crea 3 cocktailuri diferite ca look, gust si personalitate, corespondente celor 3 exploratori ai lumii inconjuratoare.

Desi o bautura spirtoasa usor de mixat, a povestit el, notele complexe de gust provenite din amestecul invechit de vinuri Muscat si notele florale pe care le aduc presupun nevoia unei echilibrari precise cu aromele altor bauturi.

 

Mike Horn, autorul "noilor mari descoperiri ale lumii", cel care a traversat Ecuatorul, Amazonul (inot de sus in jos), Antarctica si Polul Nord (pe timpul noptii polare) ramane imaginea Metaxa 12 Stele si ii ia alaturi pe Laura Bingham, o tanara de 25 de ani care se exploreaza pe sine explorand lumea (a traversat America de Sud pe bicicleta fara orice resurse financiare) si pe Guillaume Nery, un francez dedicat explorarii adancurilor oceanelor si, totodata, a necunoscutului.

Fiecare are o interpretare proprie asupra ideii de explorare; in consecinta, cocktailurile Metaxa create de Vasilis Kyritsis au avut cate un brief bine determinat. Ce a iesit?

 

Pentru ca Mike Horn exploreaza in primul rand limitele, proprii si cele din jur deopotriva, si prefera Metaxa simpla, Vasilis Kyritsis i-a creat un blend simplu, cu vermut sec si lichior de piersici. Dar "Pole2Pole" e un cocktail vizual in primul rand, in care o bila de gheata ia pozitia centrala pentru a ilustra stilul de explorare in care nu exista vreun colt de lume nedescoperit.

 

Mai putin atrasa de spectaculos sau recorduri, Laura Bingham exploreaza lumea mai domol si mai echilibrat, intr-o continua incercare de a se descoperi pe sine prin experientele traite. Cocktailul ei, "Smooth Ride", este un amestec dulce-amar cu baza de Metaxa, apoi sampanie, suc de lamaie, caramel sarat si piure din fructul pasiunii (totodata, frunctul preferat).

 

Pentru Guillaume Nery, cocktailul potrivit a venit intr-un pahar Collins, cu un aer proaspat datorita lamaii si ghetei pisate, la care s-au adaugat apa tonica si lichior de floare de soc. Aspectul cocktailului "Deep Dive" trece gradual de la nuanta deschisa catre una inchisa si aminteste de adancurile necunoscute vizate de Guillaume.

 

Seria Explorers Cocktails nu se incheie nici pe departe aici. Cu ajutorul a 5 barmani si mixologi de renume international, brandul Metaxa continua sarbatoarea celor 130 de ani de existenta oferind publicului o serie de cocktailuri special create pentru a evidentia diversitatea gusturilor celei mai emblematice bauturi grecesti.

Campania "Explore Greece" ii reuneste pe doi dintre barmanii The Clumsies, Vasilis Kyritsis si Nikos Bakoulis, alaturi de Erik Lorincz (The Savoy's American Bar din Londra), Leo Robitschek (The NoMad Bar din New York) si Kostas Ignatiadis (The Schumman’s Bar din Munchen). Invitati de Metaxa, toti acestia si-au pus semnatura pe retete de cocktailuri inspirate de cultura, peisajele si insulele Greciei. Cocktailurile urmeaza sa fie prezentate in cadrul mai multor evenimente desfasurate de-a lungul Marii Egee, intr-un tur cu iahtul pe insulele Mykonos, Antiparos si Paros.

 

Daca The Clumsies va servi cocktailurile Metaxa pe intreg parcursul primei saptamani a lunii iulie, in cadrul fiecarui eveniment de pe insule va fi dedicat cate unui cocktail. Erik Lorincz va prezenta "Island of Winds", un cocktail cu piersica si mezcal; Leo Robitschek le va servi participantilor cate un "Arni", un mix exotic cu iaurt de ceai verde; iar Kostas Ignatiadis se fac responsabil de "Metaxa Julep", o bautura cu gust proaspat, de coriandru.

Si chiar daca nu vom ajunge la sus-numitele petreceri prea curand, avem o lectie de invatat aici. Exista o lume intreaga in offline, de la gusturi, mirosuri, nuante, culori, experiente si peisaje carora ecranele nu le pot face fata; dar pentru noi, in schimb, ar cam fi cazul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related