HemoTreat H, producător român de creme și unguente pentru tratarea hemoroizilor, extinde linia de produse, odată cu lansarea unui produs nou în gamă: supozitorul. Evenimentul este marcat de o campanie de imagine semnată de agenția de publicitate DDB România.
Pe o piață foarte diversificată și competitivă, dar în același timp destul de „așezată” a produselor pentru hemoroizi și anostă din punct de vedere creativ, echipa DDB, și-a propus să ofere o campanie care să se diferențieze în calupul publicitar și să scape de clișeul <<Eu am încercat și a fost minunat. Încearcă și tu!>>”.
„Pentru noi, a fost foarte important să comunicăm gama de produse, extinsă cu noul membru al familiei, pachetul de supozitoare. A fost oportunitatea perfectă pentru a comunica ceva ieșit din comun și din clișeul categoriei, care abundă în testimoniale și scene generice din baze de imagini. Agenția a fost gând la gând cu noi și a rezultat o abordare pe care n-am mai întâlnit-o pe piață, una relevantă pentru target, dar și fresh din punct de vedere vizual,”, a declarat Andreea Dima (Marketing Manager Global Treat).
Astfel, în noua campanie, DDB spune o poveste frumoasă și relaxantă, în care scaunul este principalul element vizual și centru de atenție, alături de produs, și care descrie perfect cât de diferit este targetul produsului, dar în același timp, cât de asemănător.
„Am pornit de la o observație clasică pentru categorie, dar am dus-o ceva mai departe. Ne-am imaginat cum ar arăta lumea în care oamenii nu pot sta jos din cauza hemoroizilor. Destul de goală, a venit și răspunsul. Din toate punctele de vedere. Pentru că multe dintre activitățile noastre, pasiuni, obiceiuri, se desfășoară pe scaune. Pasul următor a fost unul firesc: hai să-i încurajăm pe oameni să lase rușinea și să-și recucerească locurile pe care le merită, cu HemoTreat H,” a declarat Ștefan Vasilachi (Creative Director DDB România).
Campania beneficiază de un spot TV, difuzat la nivel național, și în cinema, precum și de execuții OOH la metrou, bannere online și branding în farmacii. Campania creată în România urmează să fie adaptată și pe piețele străine unde HemoTreat H este prezent, respectiv în Republica Moldova, Bulgaria și Ungaria.