Noaptea Tarziu aniverseaza 4 ani si devine numarul 1 in online-ul romanesc

Noaptea Tarziu aniverseaza 4 ani si devine numarul 1 in online-ul romanesc

No. 1 in topul Entertainment pe YouTube, 232 de videoclipuri, 400.000.000 de vizualizari, 1,3 milioane de abonati, multe premii si sute de concerte: Noaptea Tarziu. Cu un proiect super cool, in care cele mai mari hituri din muzica se transforma in cele mai amuzante parodii, Noaptea Tarziu este, dupa 4 ani de activitate, unul dintre cele mai puternice branduri in online-ul romanesc.

Cuza, Emi si Cucu sunt baietii care au cucerit internetul si care au devenit pe parcursul celor 4 ani de activitate unii dintre cei mai cool si mai iubiti vloggeri din Romania. Cei trei formeaza Noaptea Tarziu, un proiect smart & funny, in care stereotipurile, problemele si situatiile cotidiene sunt spuse in versuri si devin parodii ale unora dintre cele mai mari hit-uri romanesti sau internationale.

Lansat in 2014, “Sesiuni criminale”, primul vlog al baietilor, dezbate problema clasica a adolescentului in timpul examenelor, testelor si sesiunilor si se incheie cu o parodie dupa piesa lui Maxim, “Sarutari criminale”. Asa incepe seria de videoclipuri saptamanale ale baietilor, sub forma unor episoade formate din doua parti – tipologii si parodii. Au urmat sesiuni de Q&A, piese proprii, challange-uri, videoclipuri precum “Despre betivi”, “Despre musculosi”, “Despre vagabonzi”, “Despre soferi”, wrong live-uri si peste 10 episoade de Bad Jokes.

Piese ca “Ce ma fac cu tine de azi?” (Smiley), “Condimente” (Ruby), “La tine” (What’s UP) au devenit “Mi-au luat permisul de ieri”, ”Accidente” si “Kendama”. Nici artistii internationali precum Justin Bieber, Luis Fonsi si Ed Sheeran nu au scapat de sub vizorul vloggerilor si au fost parodiati.

In plus, Noaptea Tarziu a parodiat-o si pe JO de doua ori: prima oara, in 2016, baietii alaturi de artista au lansat “Iti amintesti cate rate aveam” (“Cu un picior in rai”), iar in urma cu sapte luni, cei patru au lansat “Are fata schimbatoare” (“Pana vara viitoare”).

In 2017, canalul de YouTube al proiectului a atins pragul de un milion de abonati, iar in 2018 a devenit cel mai mare canal de vlogging romanesc. Noaptea Tarziu se bucura de comunitati de milioane de fani atat in mediul online, cat si offline. Mai mult decat atat, conform unui top de specialitate, baietii sunt in top 3 la categoria Entertainment din Romania, ca numar de abonati pe YouTube.

Cel mai vizualizat clip de pe canalul de YouTube al baietilor este “Sunt un cocalar”, care a generat peste 33 de milioane de vizualizari, urmat de clipuri precum “La bunica” (16 mil. de vizualizari), ”La facultate” (14 mil. de vizualizari) si “Scoala iar” (8.4 mil de vizualizari). In plus, peste 90 de videoclipuri urcate pe canalul oficial al vloggerilor depasesc un million de vizualizari.

 

Vloggerii de la Noaptea Tarziu au avut invitati in sesiunile de “Bad Jokes” nume precum Nosfe, Keed (Satra Benz), Dilimanjaro & Phunk B, Alina Eremia si Liviu Teodorescu. In 2017, baietii au colaborat cu Voltaj pentru o piesa cu un clip trasnit, “Cred ca-s HIP”, iar duminica aceasta, au lansat “Ma doare la bac”, un cover amuzant al celei mai noi piese a lui Marius Moga, What’s UP si Shift.

 

Anul acesta, pe 26 mai, au urcat pentru prima oara pe scena Forza ZU, la Iasi, in fata a peste 120.000 de oameni. In plus, proiectele Next Big Vlogger (Coca Cola, McCann) si Swap de Vloggeri (Telekom, Leo Burnett), campanii in care si baietii de la Noaptea Tarziu au fost implicati, au fost premiate cu aur la gala EFFIE 2018.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related