[Noii publicitari] Luiza Barbu (Spoon Media): A fost un șoc să descopăr că publicitatea nu se pupă mereu cu ce înțelegeam eu ca fiind "estetic", după 5 ani de facultate de arte

[Noii publicitari] Luiza Barbu (Spoon Media): A fost un șoc să descopăr că publicitatea nu se pupă mereu cu ce înțelegeam eu ca fiind "estetic", după 5 ani de facultate de arte

Noua generatie de publicitari isi doreste proiecte care au „un cuvant de spus” si care sa miste lucrurile in directa corecta. Idealismul trebuie sa isi gaseasca locul si in publicitate; iar  Luiza Barbu (Digital Art Director, Spoon) este cel mai recent exemplu din cadrul seriei noastre despre suflul nou al industriei. In plus, inclusiv la capitolul ”mici frustrari” sesizam deja un anume tipar:

Imi displace teama de care clientii dar si agentiile dau dovada uneori atunci cand aleg, in dreptul proiectelor, sa mearga pe varianta „safe”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related