Ediția 65 a Festivalului Internațional de Creativitate de la Cannes s-a încheiat vineri seară cu succes pentru Publicis România. Agenția a obținut 4 trofee – un Silver, 3 trofee Bronze și un număr de 9 nominalizări, pentru cele 3 campanii înscrise în competiție.
”Sunt mândru și fericit de rezultatul din acest an la Cannes, cea mai bună performanță de până acum.
Sunt mândru în special de faptul că am fost premiați în cadrul unor categorii noi și competitive, precum Mobile, Health & Wellness și Sustainable Development Goals, și am fost nominalizați în categorii pragmatice, ca Product Design, cu niște campanii realizate pentru clienți mari – Enel și Renault, și noi clienți – Burger King, alături de care vom începe colaborarea și pe plan internațional.
Mulțumirile merg către ei, fantasticii noștri clienți și parteneri, pentru încrederea și susținerea acordată pe parcursul acestui an de pauză.
Totodată, sunt foarte mândru și de pasiunea depusă de întreaga echipă și efortul lor din spatele acestor proiecte. Au tras tare, au lucrat nopți lungi și weekend-uri, pentru ca aceste campanii să prindă viață. Respect pentru voi, echipa!
Este un motiv de bucurie faptul că agenția continuă să vină cu idei și rezultate puternice, și am reușit să ne consolidăm poziția la nivel internațional, în cadrul rețelei Publicis și nu numai, după 11 trofee Cannes Lions câștigate în ultimii 3 ani.
Sunt nerăbdător să aducem același drive creativ și rezultate și pentru noii noștri clienți.
Noul an Cannes a început, happy new year!”, Jorg Riommi (Chief Creative Officer – Publicis România).
Un total de 32,372 înscrieri au fost confirmate de Festival în acest an. Acestea au provenit din 90 de țări și distribuite în 26 de categorii.
Campania Enel, ”The Nest Address”, dezvoltată de Publicis, a fost premiată cu SILVER LION în categoria Mobile / Activation by Location.
Aceeași campanie a obținut un BRONZE LION în Health & Wellness / Animal Health, categorie în care s-au strâns 1,482 de înscrieri, și un BRONZE LION în categoria Sustainable Development Goals – o premieră pentru România.
Rezultatele din cadrul Cannes Lions completează succesul campaniei Enel – ”The Nest Address” obținut la EFFIE 2018, unde campania a fost premiată cu Argint.
Mai mult, ”Whopper No-Show”, campanie realizată de agenție în parteneriat cu Vola.ro pentru Burger King, a fost premiată cu BRONZ LION în categoria Direct.
Printre campaniile nominalizate ale agenției se regăsește și proiectul ”Doodle Mats”, realizat pentru Renault România, în categoriile PRODUCT DESIGN / Product Design for Promotional Purposes și DIRECT / Experience Design.