Visa și Publicis România celebrează 7 ani de colaborare prin 2 trofee Silver Effie 2018

Visa și Publicis România celebrează 7 ani de colaborare prin 2 trofee Silver Effie 2018

Ediția din acest an a festivalului Effie a adus companiei Visa două trofee de Argint în două categorii competitive: Financial Services și Seasonal Marketing, cu campania ”Convinge-i pe ai tăi să plătească cu Visa”. Totodată, acest rezultat marchează cu succes 7 ani de colaborare Visa și Publicis România.

 

”Suntem mândri de performanța din cadrul competiției Effie, unde campania ”Convinge-i pe ai tăi să plătească cu Visa” a fost premiată cu Argint în două categorii importante. Mulțumim tuturor clienților Visa din România, juriului Effie și echipei Publicis pentru susținerea și încrederea acordată.

Anul acesta se împlinesc 7 ani de când Visa și Publicis colaborează, perioadă care însumează zeci de campanii implementate cu succes.”, Ioana Vieru (Brand & Product Marketing Manager).

 

Campania a avut ca obiectiv rezolvarea unei provocări reale din România: cum să îi convingi pe români să plătească cu cardul Visa, când cea mai mare parte dintre ei aleg să plătească cash vs. card.

Echipa a identificat două categorii de persoane cu un comportament foarte diferit: cei care ar plăti orice cu cardul (regular & heavy card users) și cei cărora le e mult mai natural să opereze cu cash (non card users). Între cele două categorii de persoane există de cele mai multe ori o relație: familie sau cerc de prieteni. Deci o apropiere unică pe care un brand nu ar putea să o formeze cu un utilizator.

Astfel că, această campanie și-a propus, și totodată a reușit, să deschidă o conversație despre plățile cu cardul în familie, între prieteni, reușind să activeze un mecanism prin care regular & heavy card users să convingă non-card users să își folosească pentru prima dată carul Visa la cumpărături și să depășească o barieră comportamentală.

Ideea campaniei s-a concentrat într-un statement scurt: ei plătesc, tu câștigi. Convinge-i pe ai tăi să plătească cu cardul Visa, iar de premiu se va bucura întreaga familie. Totodată, campania a mizat pe toate beneficiile plății cu cardul.

Producție spot: Factor

Regizor spot: Iulian Moga

  

Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei câștigătoare sunt:

Din partea Visa: Ioana Vieru - Brand & Product Marketing Manager; Mădălin Nițiș – Marketing Communications Manager.

Din partea Publicis: Jorg Riommi - Chief Creative Officer, Sebastian Olar - Group Creative Director, Laur Răboj - Copywriter, Florin Pădurean - Art Director, Raluca Kovacs - Head of Strategy, Ioana Mihai - Strategic Planner, Cătălin Albu - Client Service Director, Lucian Gavril - Account Director, Gabriel Macovei - Account Manager, Anamaria Filip - Account Executive, Alexandra Pătruţ - Account Executive.

Din partea Nurun: Călin Buzea - Managing Director Nurun, Oana Popescu - Digital Account Manager, Roxana Bularca - Digital Account Executive, Marius Fărcăşanu - Digital Designer, Ionuţ Raicu - Digital Designer, Camelia Efrimov - A/V Director, Liviu Efrimov - A/V Manager.

Din partea Starcom: Valeriu Galani – Media Account Director, Robert Mareș – Digital Manager, Elena Nicolovici – OOH/Cinema Manager, Alina Stănescu – Print & Radio Manager, Marius Florea – TV Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related