Ediția din acest an a festivalului Effie a adus companiei Visa două trofee de Argint în două categorii competitive: Financial Services și Seasonal Marketing, cu campania ”Convinge-i pe ai tăi să plătească cu Visa”. Totodată, acest rezultat marchează cu succes 7 ani de colaborare Visa și Publicis România.
”Suntem mândri de performanța din cadrul competiției Effie, unde campania ”Convinge-i pe ai tăi să plătească cu Visa” a fost premiată cu Argint în două categorii importante. Mulțumim tuturor clienților Visa din România, juriului Effie și echipei Publicis pentru susținerea și încrederea acordată.
Anul acesta se împlinesc 7 ani de când Visa și Publicis colaborează, perioadă care însumează zeci de campanii implementate cu succes.”, Ioana Vieru (Brand & Product Marketing Manager).
Campania a avut ca obiectiv rezolvarea unei provocări reale din România: cum să îi convingi pe români să plătească cu cardul Visa, când cea mai mare parte dintre ei aleg să plătească cash vs. card.
Echipa a identificat două categorii de persoane cu un comportament foarte diferit: cei care ar plăti orice cu cardul (regular & heavy card users) și cei cărora le e mult mai natural să opereze cu cash (non card users). Între cele două categorii de persoane există de cele mai multe ori o relație: familie sau cerc de prieteni. Deci o apropiere unică pe care un brand nu ar putea să o formeze cu un utilizator.
Astfel că, această campanie și-a propus, și totodată a reușit, să deschidă o conversație despre plățile cu cardul în familie, între prieteni, reușind să activeze un mecanism prin care regular & heavy card users să convingă non-card users să își folosească pentru prima dată carul Visa la cumpărături și să depășească o barieră comportamentală.
Ideea campaniei s-a concentrat într-un statement scurt: ei plătesc, tu câștigi. Convinge-i pe ai tăi să plătească cu cardul Visa, iar de premiu se va bucura întreaga familie. Totodată, campania a mizat pe toate beneficiile plății cu cardul.
Producție spot: Factor
Regizor spot: Iulian Moga
Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei câștigătoare sunt:
Din partea Visa: Ioana Vieru - Brand & Product Marketing Manager; Mădălin Nițiș – Marketing Communications Manager.
Din partea Publicis: Jorg Riommi - Chief Creative Officer, Sebastian Olar - Group Creative Director, Laur Răboj - Copywriter, Florin Pădurean - Art Director, Raluca Kovacs - Head of Strategy, Ioana Mihai - Strategic Planner, Cătălin Albu - Client Service Director, Lucian Gavril - Account Director, Gabriel Macovei - Account Manager, Anamaria Filip - Account Executive, Alexandra Pătruţ - Account Executive.
Din partea Nurun: Călin Buzea - Managing Director Nurun, Oana Popescu - Digital Account Manager, Roxana Bularca - Digital Account Executive, Marius Fărcăşanu - Digital Designer, Ionuţ Raicu - Digital Designer, Camelia Efrimov - A/V Director, Liviu Efrimov - A/V Manager.
Din partea Starcom: Valeriu Galani – Media Account Director, Robert Mareș – Digital Manager, Elena Nicolovici – OOH/Cinema Manager, Alina Stănescu – Print & Radio Manager, Marius Florea – TV Manager.