[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

[Noii publicitari] Mihaela Dinu (Kubis Interactive): Am citit cartea lui Trâncă prin anul doi de facultate și îmi amintesc că o pasam cu colegii, de la unul la altul

Mihaela Dinu este junior copywriter la Kubis Interactive și a știut că vrea să lucreze în publicitate încă de prin liceu. Industria asta a fost mereu acolo pentru ea, între jurnalism și radio. Până când a decis să facă Școala ADC, iar apoi lucrurile s-au cristalizat. După ce a absolvit-o, a făcut un internship în Creație, la FCB, care apoi s-a transformat în job full -time. Digitalul a atras-o însă, așa că a lăsat BTL-ul în urmă, și iată-ne ajunși în zilele noastre. 

 Aici am învățat digital de la zero și m-am îndrăgostit total de zona asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related