[În numele publicului] Raluca Feher: S-au dus vremurile în care publicitatea influența privitorul, acum totul este meschin, uniform, mediocru

[În numele publicului] Raluca Feher: S-au dus vremurile în care publicitatea influența privitorul, acum totul este meschin, uniform, mediocru
Foto: Alex Galmeanu

Educația nu se face la televizor sau în pauzele de publicitate, spune Raluca Feher. Și nu se face cu forța. Dar brandurile își pot arăta responsabilitatea într-un singur fel: să își pună în practică valorile pe care le promovează. Altfel, ea nu crede în brandurile transformate în profesori, care înființează școli online:

E ca și cum vânătorul trece în obiectivele lui eliberarea puilor de ursuleți de sub autoritatea mamei.

Am văzut o tonă de branduri care spun că fac educație și cred că departamentele de marketing care scriu așa ceva sunt pline de ipocriți.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related