Intalnire intre FUZETEA si Micuta Picasso

Intalnire intre FUZETEA si Micuta Picasso

Daca ne uitam prin publicitatea ultimilor ani, numaram pe degete ambasadorii preferati de brandurile de la noi. Omul este multifatetat, iata, la fel ca si endorserii care pot folosi (si promova) o sumedenie de branduri si produse. Credibilitatea s-a mai dus intre timp; pe atunci, lucrurile erau la inceput, influencerii nu-si facusera atotsimtit buzzwordul, iar principalul obiectiv al endorsementului erau asocierile cu vedete, intre altele, pentru un reach cat mai mare. Daca nu v-ati verificat calendarele, suntem in 2018; nici influencerii nu mai sunt ce-au fost, iar asocierile in care se lanseaza brandurile trebuie facute mai cu cap (si, daca se poate, pe concept). Cum ar fi, de pilda, intr-o campanie care accentueaza importanta timpului petrecut cu tine insuti, sa te asociezi cu cineva cu experienta relevanta in sensul asta? O varianta de raspuns ar fi "coerent", dar s-o verificam.

FUZETEA, brand din portofoliul Coca-Cola, a adus pe piata romaneasca un produs neconventional la nivelul combinatiei de ingrediente (o fuziune intre ceai, fructe si ierburi aromatice). Intr-o noua campanie care accentueaza importanta momentelor de respiro, "Timp cu tine", FUZETEA se asociaza cu un ambasador de brand care reflecta conceptul proiectului: Alexandra Nechita, artista cubista romano-americana, supranumita in copilarie Micuta Picasso.

"Am cautat in primul rand un ambasador de brand original, care sa nu urmeze aceleasi valori ca majoritatea, care sa isi doreasca sa fie perceput ca fiind altfel. Ne-am dorit o persoana creativa, un artist.

Dar, la fel de important, am cautat pe cineva care sa inteleaga importanta reconectarii cu el insusi, care sa isi acorde momente de relaxare pentru a-si regasi inspiratia si a merge inainte", spune Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola Romania.

 

Alexandra Nechita s-a nascut in 1985, in judetul Vaslui; a emigrat in Statele Unite un an mai tarziu alaturi de parinti. Talentul ei pentru pictura n-a fost neglijat de parinti si, ulterior, nici de catre presa americana care a popularizat-o in toata lumea.

In 2018, Alexandra nu a renuntat la atelier, nici la cariera de artist; a devenit in schimb sotie si mama. Iar asta, daca nu s-a ghicit inca, implica o relatie cel putin problematica cu timpul - dar, mai ales, cu inspiratia.

Realizez valoarea timpului petrecut cu mine insami cu ochii inchisi... O lectie pe care am invatat-o cu multi ani in urma, dar care a fost subliniata abia cand s-a nascut fetita mea. In primul rand, ca persoana creativa, ca artist, momentele in care eu sunt cea mai eu :) sunt momentele de reflectie. Si in calitate de mama, asa cum stiu de fapt toate mamele, timpul cu tine este din ce in ce mai usor de pierdut, din ce in ce mai rar, a povestit Alexandra.

 
Sursa

In viteza cu care se desfasoara lucrurile zi de zi, multi uita sa se opreasca si sa se concentreze pe ei insisi. Provenind din lumea artistica, unde self-awarenessul psihic si emotional trebuie abordat ca disciplina (in numele integritatii creative), Alexandra Nechita se alatura brandului FUZETEA pentru a aminti consumatorilor sa se desprinda de aglomeratia vietii cotidiene, chiar daca asta implica in sine un efort.

Am avut multe ocazii in care am trecut peste nevoia de a ma opri, de a incetini ritmul - iar asta mi-a facut mai mult rau decat bine. Acest lucru este cel mai vizibil cand vine vorba de timpul meu in atelier, cand incerc sa trag de mine, sa produc sa produc sa produc.

Experimentul nu a functionat niciodata cum trebuie, nu am putut lucra niciodata intr-un mod autentic – iar lucrarile nu mi-au iesit niciodata asa cum mi-am dorit daca nu am apreciat si nu m-am bucurat pe indelete de procesul in sine, a povestit Alexandra Nechita.

Si, in fond, ce auzim din toate partile? Ca toti suntem creativi intr-un sens sau altul; am putea descoperi asta daca nu ne-am lasa amortiti undeva pe parcurs.

Argumentele in favoarea delimitarii timpului propriu - de care se pare ca avem nevoie in aceasta epoca a umanitatii - urmeaza sa fie explorate de catre brand intr-o campanie complexa, care va include un spot TV (protagonista fiind aceeasi Alexandra Nechita), dar si o componenta ampla de digital.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related