Agentiile de la noi au tineri in echipe, iar tinerii astia joaca pe toate posturile; inclusiv pe posturi importante, deci trebuie sa ii cunoastem mai bine. Primenim un pic seriile de respondenti si vedem cum stau noile generatii de comunicatori profesionisti. De fapt, vrem sa aflam nu doar cum e publicitatea cand ai maximum 3 ani de experienta in ea, ci si cum au ajuns tinerii acolo si cum vad ei industria - acum si peste ani. Mai vrem sa aflam daca cinismul greilor din publicitatea romaneasca e contagios. Si asta e important, veti vedea. Iar in felul asta, ne va fi usor sa facem comparatia cu generatiile anterioare de juniori - prin 2014, tinerii din agentii si-au spus tot la noi parerea.
[Noii publicitari] Silviana Marin (Today Advertising): Publicitatea si oamenii sai sunt un soi de trib cu un limbaj anume si o agenda de evenimente la care e musai sa bifezi prezenta
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: