iCEE.fest 2018 s-a încheiat: peste 3.700 de participanți au transformat Bucureștiul în Capitala Internetului din Europa

iCEE.fest 2018 s-a încheiat: peste 3.700 de participanți au transformat Bucureștiul în Capitala Internetului din Europa

Interactive Central and Eastern Europe Festival – pe scurt, iCEE.fest – evenimentul care a adus în România companii precum Facebook, Google, The New York Times, Shazam, CNN sau Netflix, care au prezentat mai noi tendințe în digital si tehnologie, s-a încheiat vineri la Bucuresti.

Biletele pentru ediția viitoare sunt deja disponibile, în număr limitat si la preț redus, pe site-ul oficial, aici.

Anul acesta, peste 3.700 de participanți (din care peste 30% din afara României) au avut de ales între 9 linii principale de conținut si aproape 200 de reprezentanți ai unor mari companii care au susținut 95 de ore de prezentări si workshopuri.

Experților marilor companii li s-au adăugat speakeri si traineri independenți, cunoscuți în întreaga lume.

Printre ei: Gerd Leonhard, autorul celebrei cărți “Technology vs. Humanity”, David Scheider, co-autor al comediei “The Death of Stalin”, futuristul Simon Gosling, Brian Wong, cel mai tânăr antreprenor din digital & tech care a primit finanțare si autor al cărții “The Cheat Code”sau Grant Sabatier – un milionar in bitcoin si promotor al metodelor alternative de economisire - dar si mulți alții, listați aici.

Pe lângă partea “serioasă”, ca de obicei, iCEE.fest a fost presărat de momente de stand-up comedy susținute de actorul si comediantul britanic Jeff Leach, gazda festivalului, precum si de concerte susținute de Arme, The Mono Jacks si Suie Paparude în “The Summer Playground” – zona de socializare si distracție a festivalului.

Competiția dedicate startupurilor, “200 Seconds of Fame”, care a încheiat ediția din acest an, a fost câstigată de Clark (marele premiu, pentru conceptul ochelarilor inteligenti de uz industrial) si de WakeZ (secțiunea e-health, pentru un dispozitiv purtabil destinat îmbunătățirii calității somnului).

Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susținători BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si mulți alți parteneri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related