Interactive Central and Eastern Europe Festival – pe scurt, iCEE.fest – evenimentul care a adus în România companii precum Facebook, Google, The New York Times, Shazam, CNN sau Netflix, care au prezentat mai noi tendințe în digital si tehnologie, s-a încheiat vineri la Bucuresti.
Biletele pentru ediția viitoare sunt deja disponibile, în număr limitat si la preț redus, pe site-ul oficial, aici.
Anul acesta, peste 3.700 de participanți (din care peste 30% din afara României) au avut de ales între 9 linii principale de conținut si aproape 200 de reprezentanți ai unor mari companii care au susținut 95 de ore de prezentări si workshopuri.
Experților marilor companii li s-au adăugat speakeri si traineri independenți, cunoscuți în întreaga lume.
Printre ei: Gerd Leonhard, autorul celebrei cărți “Technology vs. Humanity”, David Scheider, co-autor al comediei “The Death of Stalin”, futuristul Simon Gosling, Brian Wong, cel mai tânăr antreprenor din digital & tech care a primit finanțare si autor al cărții “The Cheat Code”sau Grant Sabatier – un milionar in bitcoin si promotor al metodelor alternative de economisire - dar si mulți alții, listați aici.
Pe lângă partea “serioasă”, ca de obicei, iCEE.fest a fost presărat de momente de stand-up comedy susținute de actorul si comediantul britanic Jeff Leach, gazda festivalului, precum si de concerte susținute de Arme, The Mono Jacks si Suie Paparude în “The Summer Playground” – zona de socializare si distracție a festivalului.
Competiția dedicate startupurilor, “200 Seconds of Fame”, care a încheiat ediția din acest an, a fost câstigată de Clark (marele premiu, pentru conceptul ochelarilor inteligenti de uz industrial) si de WakeZ (secțiunea e-health, pentru un dispozitiv purtabil destinat îmbunătățirii calității somnului).
Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susținători BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si mulți alți parteneri.