- Agenția a obținut un total de 8 trofee Gold, Silver și Bronze în cele mai importante categorii ale competiției
- Conform Effie Index, Clientul Anului și Brandul Anului este Telekom România
Gala ediției XV a Effie Awards s-a încheiat cu succes pentru Leo Burnett Group/Publicis One România, care a fost desemnată Agenția Anului și premiată cu cele mai multe trofee din cadrul competiției.
“De 15 ani câștigăm în mod constant la Effie alături de clienții noștri, am fost câștigătorii Grand Effie 2016, iar rezultatul de anul acesta este încă o dovadă a impactului pe care această agenție îl are în comunicarea și business-ul clienților. Ceea ce ne bucură cel mai mult este faptul că am reușit să acoperim categorii diverse și foarte competitive: Alcoholoc Beverages, Personal Care, Retail, Telecommunications. Suntem mândri și recunoscători pentru parteneriatele pe care le avem cu toți clienții noștri; ele ne fac mai buni profesioniști cu fiecare campanie și ne motivează pentru un viitor pentru care avem planuri mari. Bine, Leo! Bravo, echipa!”, Diana Alexa (Managing Director).
Cu 13 nominalizări, Leo Burnett a obținut un total de 8 premii – 3 Gold, 2 Silver și 3 Bronze în cele mai importante categorii ale competiției.
Cele mai premiate campanii ale agenției împreună cu Telekom Romania sunt: #NETLIBERARE, care a obținut Gold Effie în categoria Telecommunication, campania “Business Lider”, care a obținut Gold Effie în categoria Telecommunications și Silver Effie în categoria Business to Business, și ”Vloggers’ Swap”, premiată cu Gold Effie în categoria Engaged Communities și Bronze Effie în categoria Media Ideea.
Totodată, campania ”Lullaby”, realizată pentru Pampers / P&G România, a obținut trofeul Silver Effie în categoria Personal Care Products & Services.
Mai mult, ”The Beer That Cheers to Dads” – campanie realizată pentru brandul Noroc/Molson Coors, a adus agenției Bronze Effie în categoria Alcoholic Beverages – Beers, iar ”Animaterra”, campanie pentru Kaufland România, Bronze Effie în Retail.